מכת הגניבות

שב"ח פלסטיני ללא רישיון נתפס ברכב שגנב בצפון ירושלים

בשני מקרים שונים, נתפסו שני פלסטינים שגנבו רכבים מצפון ירושלים | פלסטיני ללא אישורי שהייה וללא רישיון נהיגה, נלכד על ידי בלש שהיה בדרכו לביתו לאחר משמרת במשטרה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אחד הרכבים שנפרצו (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי מחוז ירושלים הובילו למעצרם של שני חשודים פלסטינים ללא אישורי שהייה וללא רשיון נהיגה - בשני אירועים שונים, לאחר שנתפסו נוהגים ברכבים גנובים. באחד המקרים התפיסה בוצעה על ידי שוטר יס״מ ערני שהיה בדרכו לביתו עם סיום משמרת

במהלך פעילות יזומה של בלשי ימ"ר ירושלים כנגד עבירות הרכוש, הבחינו בלשי המשטרה ברכב שעורר את חשדם, ובעת שנהג הרכב הבחין בשוטרים, הוא החל בבריחה עד שהרכב נעצר על ידי השוטרים.

בבדיקה שערכו בלשי המשטרה, התברר כי הרכב נגנב זמן קצר קודם לכן משכונה בצפון ירושלים. בנוסף, בחיפוש שערכו בלשי המשטרה ברכב הגנוב, נתפסו כלי פריצה.

החשוד (20) הוא פלסטיני תושב חיזמא, ללא אישורי שהייה וללא רישיון נהיגה. בלשי המשטרה סיכלו את גניבת הרכב והחשוד שנעצר הועבר להמשך חקירה בתחנת שפט של מחוז ירושלים והיום, עם סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית כנגד החשוד, יוגש כנגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים, בבית המשפט.

באירוע נוסף, שוטר יס"מ של מחוז ירושלים שהיה בדרכו לביתו עם סיום משמרת, הבחין ברכב שעורר את חשדו במחסום חשמונאים לאחר שהבחין כי שמשת הרכב שבורה.

השוטר עצר לבדיקה את נהג הרכב, קטין פלסטיני תושב שכם, ללא אישורי שהייה וללא רשיון נהיגה, ובבדיקת הרכב, התברר כי מדובר ברכב שנגנב זמן קצר קודם לכן ממרכז הארץ. החשוד נעצר על ידי המשטרה והועבר להמשך טיפול של משטרת מחוז מרכז.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש ובפרט גנבי רכבים, על מנת להגן על שלום הציבור ורכושו", נמסר ממשטרת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר