צפו בתיעוד

צה"ל השמיד מאות חממות לגידול סמים באזור הדרום

החל מבצע 'סוף עונה' להשמדת חממות סמים בשטחי האש של צה״ל בדרום, הושמדו כבר מעל 200 חממות שמשמעות את גורמי הפשיעה באזור (חדשות משטרה)

(צילום: דובר צה"ל)

משטרת ישראל, הסיירת הירוקה ופיקוד הדרום של צה״ל יצאו בשבוע שעבר למבצע משותף להשמדת חממות סמים בשטחי האש של צה״ל במספר מוקדים נרחב בדרום הארץ.

במסגרת השבוע הראשון למבצע הושמדו מעל ל-200 חממות סמים בשטחי האש, דבר שיסב נזק בשווי של כמעט 200 מיליון שקלים למוקדי הפשיעה באזור זה.

המבצע נעשה בשיתוף פעולה הדוק של משטרת ישראל, הסיירת הירוקה וצה״ל מתוך הבנה כי שיתוף הפעולה בין הזרועות הביטחוניות במרחב הוא זה שיביא לתוצאות יעילות בשטח.

המבצע מצטרף למאמץ קבוע ומשותף של זרועות הביטחון במרחב למיגור הפשיעה בשטחי האש של צה״ל. המאמץ כולל ממבצעים שבועיים להשמדת חממות הסמים בשטחים אלו.

מדברי רמ״ד ‘מגן הנגב׳ בפיקוד הדרום, רס״ן צור נתן דוראני: "כחלק מתוכנית 'מגן נגב', פועלים כוחות צה''ל מטעם היחידות במרחב הנגב בשותפות מלאה עם הסיירת הירוקה ומשטרת ישראל לחיזוק המשילות בשטחי האש ומיגור הפשיעה על מנת לאפשר לצה״ל להתאמן בשטח זה ללא הפרעות.

יצאנו למבצע ״סוף עונה״ להשמדת עשרות חממות סמים ביום, קיום מארבים בשטחי האש ומעצר פולשים, עד כה ניתן לומר כי ריכוז המאמץ מניב תוצאות טובות בשטח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר