הוגשה הצהרת תובע

פוענח ניסיון הרצח בבת ים: היורה, תושב שכם - נעצר

לפני יותר מחודשיים, שני בני אדם נפצעו באירוע אלימות בבת ים כתוצאה מירי | היום, המשטרה מבהירה כי היא פענחה את הרצח והגישה הצהרת תובע כנגד החשוד תושב שכם (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חנות הירקות, בו התרחש ניסיון הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

לפני יותר מחודשיים, דווח כי גבר נפצע קשה ואישה נפצעה באורח בינוני בעקבות אירוע ירי בבת ים, היום (רביעי) הודיעה היחידה המרכזית במחוז ת"א, כי היא פענחה את ניסיון הרצח.

כזכור המקרה התרחש בעיר בת ים, סמוך לשעה 20:00, אז ירה חשוד לעבר תושב בת ים בן 41, בעת ששהה בחנות ירקות שבבעלותו ברח' בלפור בבת-ים.

כתוצאה מהירי נפצעו באורח בינוני הקורבן וכן אישה נוספת, נתינה זרה מאוקראינה ששהתה באותה עת בחנות.

חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ת"א, שהצליחה תוך שימוש באמצעים ויכולות מבצעיות, להתחקות אחר החשוד בביצוע הירי, שוהה בלתי חוקי, תושב שכם בן 45, והוא נעצר לחקירה.

מפקח דוד פלדמן מימ"ר ת"א מספר על המקרה וכן תיעוד האירוע

במסגרת החקירה עלה כי הרקע לירי הינו סכסוך על רקע אישי בין בנו של בעל החנות לבין בנו של החשוד בירי. כמו כן, התברר כי טרם האירוע הגיע החשוד לזירת הירי, בסיוע של גורם נוסף, כשהוא חמוש בנשק אותו השיג קודם לכן בשטחי הרשות, פתח בירי לעבר הקורבן ועוברים ושבים שהיו באותה עת בחנות ונמלט באמצעות הרכב שהמתין לו בחזרה לשטחי הרשות הפלסטינית.

היום כאמור עם סיומה של החקירה, הוגשה הצהרת תובע כנגד החשוד בבית משפט השלום בת"א על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר