"מחטף של מינויים"

בן גביר דורש מהיועמ"שית לעצור את מינויי הבכירים במשטרה

יו"ר עוצמה יהודית, פנה היום ליועצת המשפטית לממשלה במכתב דחוף ודרש להורות על עוצר כלל המינויים במשטרה - עד לכניסתו לתפקיד | כל הפרטים (חדשות, בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
איתמר בן גביר לצד המפכ"ל | ארכיון (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

יו"ר עוצמה יהודית והמיועד לתפקיד השר לביטחון לאומי, חבר הכנסת איתמר בן גביר, פנה היום (רביעי) ליועצת המשפטית לממשלה במכתב דחוף ודרש להורות על עוצר כלל המינויים במשטרה.

במכתב ששיגר ח"כ בן גביר ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, הוא טוען: "המפכ"ל והשר לביטחון פנים מבצעים "מינוי במחטף של בכירים במשטרה ערב כניסתה של הממשלה החדשה".

במכתבו הוסיף ח"כ בן גביר וטען כי פנייתו באה "בהמשך להתנהלות בעייתית מאוד שמתרחשת בימים אלה במשרד לביטחון פנים, שעה שיש ניסיון לבצע מחטפים" ולהעמיד את השר המיועד לביטחון לאומי בפני עובדות מוגמרות".

לדברי ח"כ בן גביר, "התנהלות זו מנוגדת להצהרתו הקודמת של המפכ"ל בה הבהיר כי לעת הזו, ערב כניסת שר נבחר למשרד, לא יהיה נכון לבצע שינויים לרבות מינוי של קציני משטרה בכירים" והוסיף כי "מדובר בהתנהלות תמוהה במיוחד, ושינוי עמדה רגע לפני עזיבת השר את המשרד.

במכתבו הזהיר ח"כ בן גביר כי למרות ההצהרה לא לבצע שינויים לרבות המינויים, מתכוונים השר לביטחון פנים היוצא והמפכ"ל לקיים ביום חמישי הקרוב טקס הענקת דרגות ולהציב את השר המיועד בפני עובדות מוגמרות.

בן גביר ציין במכתבו דיווח בעיתון "הארץ", לפיו "המפכ"ל ביצע עוד מחטף בשבועות האחרונים בדמות מינוי של קצין המשטרה, שחר מחסומי, למפקד יס"מ ירושלים. "על פי מידע שקיבלתי, בעבר סירב השר לביטחון פנים היוצא למנות את הקצין", טוען בן גביר במכתבו "על כן מדובר בהתנהלות תמוהה במיוחד, ושינוי עמדה רגע לפני עזיבת השר את המשרד. ואם בכך לא סגי" הוא מוסיף, "מחטף זה מצטרף למחטף שלישי במספר, בדמות ניסיון המפכ"ל לקיים דיון במדיניות המשטרה לשנת 2023! מחטף שנמנע רק לאחר שהדבר נודע לי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר