תקרית חריגה

הנהג התפרע בכביש ותקף שוטרים - עד שהתגלה כשוטר

בתום מרדף משטרתי בגליל, נעצר עבריין תנועה שברח משוטרים - שהתגלה כשוטר. בכתב האישום מואשם השוטר בנהיגה בקלות ראש, סיכון חיי אדם, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו בכביש ותקיפת שוטרים (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

מרדף חריג: שוטרי משטרת התנועה צפון שהיו בנסיעה רגילה בניידת משטרתית בדרך לביתם, זיהו רכב שמבצע עקיפות מסכנות חיים במהירות מופרזת תוך שהוא מפר את כללי התנועה הבסיסיים. הם החלו לצמצם מרחק לכיוון הרכב המדובר וכרזו לו לעצור בשולי הכביש.

לפי הדיווח של אדר גיציס הבוקר ב'גלי צה"ל', הנהג כיסה את פניו והחל להגביר מהירות תוך שהוא מנסה להתחמק מניידת המשטרה שדלקה בעקבותיו. השוטרים הגבירו מהירות אחריו, תוך שהם מזעיקים ברשת הקשר המשטרתית תגבורת נוספת שתעזור להם ללכוד את החשוד, שהמשיך בנסיעתו הפרועה המסכנת את חייהם של משתמשי הדרך.

לאחר מרדף שנמשך דקות ארוכות, ניסה הנהג להימלט ליישוב ספסופה שבגליל, אלא ששם נחסמה דרכו ע"י ניידת נוספת שביצעה את חסימת הציר ע"מ ללכוד את העבריין הנמלט.

אולם, משביקשו ממנו השוטרים להזדהות, סרב החשוד להזדהות וטען כי "הוא בפעולה". השוטרים הבהירו לו כי הוא עצור ועל כן עליו להזדהות בפניהם, אך החשוד החל לתקוף אותם בניסיון להשתחרר מאחיזתם. משראה כי אין לאף אחד בשטח כל כוונה לשחררו, הזדהה החשוד בפני השוטרים. הם הזינו את הפרטים במחשב המשטרתי ואז גילו לתדהמתם כי מדובר בלא אחר מאשר חוקר משטרה המתגורר באזור.

הוא נעצר במקום והובא לחקירת מח"ש. בתום החקירה הוחלט להגיש כנגדו כתב אישום בגין סיכון משתמשי הדרך, נהיגה שאינה תואמת את מצב התנועה, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו ואף תקיפת שוטר. הוא הושעה מהמשטרה לאלתר.

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם פתיחת החקירה כנגד השוטר הוחלט על העברתו מתפקידו לתפקיד לא פיקודי שאינו כרוך במגע עם קהל. כעת, משהוגש כתב אישום ולאחר שיועבר למחלקת משמעת, יישקל המשך שירותו בחיל כמקובל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר