שוטרים הגיעו

בעל עסק חרדי שכח ערימות של כסף במונית; כך זה הסתיים

זמן קצר אחרי שיצא ממונית, הבחין בעל עסק חרדי בירושלים כי שכח את שקית הכסף שלו, ובה סכום רב, במונית. כך קיבל בסוף את האבידה (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

שעות של חששות הסתיימו היום (חמישי) במעשה טוב: זה קרה לאחר שערנותם של בעל עסק ועוזרו, לאחר שנשכחה שקית ובה סכום כסף רב, לצד פעולות מהירות ומקצועיות של שתי חוקרת המשטרה - הביאו להשבת הכסף אל בעליו.

הכל התחיל היום בשעות הצהריים, כאשר בעליו של בית עסק בירושלים הבין כי שכח במונית שבה נסע קודם לכן שקית ובה סכום רב של כסף השייך לו. פעולות מהירות שביצע יחד עם עוזרו, סייעה באיתור פרטי המונית וכל שנותר להם בשלב זה היה לפנות אל תחנת המשטרה לב הבירה במחוז ירושלים.

"מיד עם מסירת המידע שברשותם לידי שתי חוקרות מש"ל (מרכז שירות לאזרח) בתחנת המשטרה, החלו החוקרות רס"מ אביה מרחוזי ורס"ר קלי טרזי, בפעולות מהירות ומקצועיות לאיתור נהג המונית ולאחר שיח ביניהם, הגיע הנהג הישר אל תחנת המשטרה והשיב את שקית הכסף בה מאות אלפי ש"ח לידי החוקרות ובעליו של הכסף", נמסר מהמשטרה.

בעל העסק החרדי עם כספו ושתי שוטרות, היום (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, נצ"מ שלומי טובול, ציין כי עירנות ודיווח מהיר על המקרה בתחנת המשטרה, זאת לצד חוקרות מקצועיות שפעלו במהירות לאיתורו של נהג המונית, הם אלו שהביאו בסופו של יום להשבת סכום כסף רב חזרה לידי בעליהם ולסוף טוב בסיפור.

"מקרה מעין זה ממחיש עד כמה חשובים שיתופי הפעולה, מיידיות הדיווח, והתחושה כי יש על מי לסמוך שיבצע את כלל הפעולות במקצועיות למען תושבי העיר ירושלים באשר הם, כפי שעשו ופעלו שתי החוקרות במקרה זה היום, וכפי שפועלים מידי שעה כלל שוטרי מחוז ירושלים", אומרים במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר