התעלומה בטבריה

כתב אישום כפול נגד המורה מבני ברק שהטרידה את הרבנית

בבית המשפט הוגש היום כתב אישום כפול נגד המורה מבני ברק שבתקופה האחרונה הטרידה עשרות פעמים את הרבנית קוק בביתה בטבריה (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שלט חוצות עם תמונתו של הרב קוק, בטבריה. אילוסטרציה (צילום: David Cohen/Flash90)

כתב אישום כפול הוגש היום (שלישי), בתום דיון בבית המשפט, נגד המורה מבני ברק, שנעצרה יותר מ-20 פעמים אחרי שהגיעה לביתה של הרבנית קוק בטבריה והטרידה את מנוחתה.

באישומים הואשמה המורה בכך שהפרה את צו ההרחקה מבית הרבנית בטבריה שקיבלה מבית המשפט. "הנאשמת הפרה הוראה שניתנה כשורה מאת בית משפט והשיגה גבול במטרה להפחיד מחזיק בנכס, להעליבו או להקניטו".

במקביל המשטרה ביקשה מבית המשפט להורות שוב על מעצרה של המורה עד תום ההליכים נגדה.

גם אתמול ביקשה המשטרה להאריך את מעצרה והשופט נעתר לבקשה והורה על הארכת המעצר ביום נוסף. נציג המשטרה אמר אתמול בדיון שזו לא פעם ראשונה שהחשודה נעצרת, כאשר היא מפרה צו הגנה שניתן. "אנו מבקשים להשלים את כל פעולות החקירה", אמר נציג המשטרה.

עורך דינה של החשודה אמר בדיון שאין פה מסוכנות ואין פה חשש לשיבוש הליכי חקירה. יחד עם זאת, החשודה מבקשת להיעצר. "היא שוחחה איתי טרם הדיון ולא מוכנה להשתחרר בשום פנים ואופן", טען עורך הדיו. החשודה אמרה: "אני לא מרגישה כל כך טוב".

כזכור וכפי שדווח אתמול ב'כיכר השבת', ביום שישי האחרון עצרה המשטרה, מורה תושבת בני ברק (בעלת תואר שני) בבית הרבנית קוק, לאחר שסירבה לעזוב את הבית. מדובר במורה שנעצרה כבר עשרות פעמים.

בדיון שנערך בבית משפט השלום בנצרת ביום שישי, בית המשפט האריך את מעצרה של האישה עד יום ראשון והבוקר בית משפט השלום בטבריה דחה את בקשת המשטרה ושחרר אותה ללא תנאים מגבילים. כאמור לאחר השחרור היא חזרה לבית הרבנית קוק.

הרבנית לאה קוק בעבר ל'כיכר': "קודם כל חיבוק"

המקרה הראשון שבגינו נעצרה המורה מבני ברק התרחש בשנת 2018, אז היא הגיעה לחצר ביתה של הרבנית כמו מאות פונים אחרים - אך שבניגוד אליהם, היא התעקשה להישאר ואז נעצרה, מדובר כאמור באישה חרדית תושבת בני ברק מורה לאנגלית. אתמול בערב הגיעה לבית פעם נוספת.

במשטרה אומרים ל'כיכר השבת': "מדובר באישה חכמה מאוד, שלא מספקת שום הסבר הגיוני למעשים שלהם, ניסינו בעשרות חקירות איתה להבין מדוע היא ממשיכה וחוזרת על העבירות ולא קיבלנו שום הסבר הגיוני לתופעה, כל פעם שהיא משתחררת היא ישר חוזרת לבית הרבנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר