מעשים מחרידים

הסתובבו עם כלב במרכז ירושלים ושדדו באלימות עוברי אורח

חקירתם של שלושה צעירים ערבים, שהסתובבו עם כלב במרכז ירושלים ושדדו באלימות עוברי אורח, הסתיימה, וכתב אישום צפוי להיות מוגש (פלילי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הכלב עימו ביצעו החשודים את מעשי השוד (צילום: דוברות המשטרה)

נגד שלושה חשודים, שהסתובבו עם כלב במרכז ירושלים ושדדו באלימות עוברי אורח, צפוי להיות מוגש בימים הקרובים כתב אישום. כך פרסמה היום (רביעי) המשטרה. אתמול הסתיימה החקירה בעניינם.

לדברי המשטרה, לפני כעשרה ימים התקבל דיווח אודות מספר מקרי שוד שהתרחשו במהלך פרק זמן קצר במרכז ירושלים, במהלכם לפי החשד, החשודים שהסתובבו עם כלב, תקפו את הקורבנות ודרשו מהם את רכושם תוך איומים ותקיפה.

במקרה הראשון, החשודים תקפו את הקורבן, גנבו פלאפון ומעיל שהיו ברשותו ונמלטו מהמקום. בהמשך, החשודים תקפו אדם נכה, גנבו קביים שהיו ברשותו וסייעו לו בהליכתו וכסף, ונמלטו מהמקום תוך שהם תוקפים קורבן נוסף באמצעות הקביים הגנובים, וגונבים ממנו קורקינט חשמלי שהיה ברשותו. באחד מהמקרים, הקורבן נחבל בידו והוא פונה לקבלת טיפול רפואי.

"בהכוונה ובסיוע של תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, הגיעו במהירות למקום וזיהו 3 חשודים (בשנות ה-20 לחייהם, תושבי מזרח ירושלים)", מסרה המשטרה," והם נעצרו על ידי השוטרים".

במהלך מעצרם, החשודים ניסו להשתמש בכלב שהיה עימם במטרה להרתיע את השוטרים מלבצע את משימתם ולהשלים את פעולת המעצר. הפלאפון והמעיל שנגנבו מאחד הקורבנות הושבו לבעליהם על ידי השוטרים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ואתמול, עם סיום החקירה של חוקרי תחנת לב הבירה ולאחר ביסוס תשתית ראייתית נגד החשודים, הוגשה הצהרת תובע בבית המשפט על ידי הפרקליטות. מעצר החשודים הוארך בארבעה ימים נוספים וצפוי נגדם כתב אישום.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בעבירות האלימות, הרכוש והשוד, ולמצות את הדין עם העבריינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר