צפו בתיעוד

"של הממלכה": הפיץ לוחית רישוי מזויפות לרכבים - ונעצר

רכב בעל לוחית רישוי סגולה, הוביל לחקירת המשטרה ולמעצרם של גבר ואישה החשודים בזיוף לוחיות רישוי והפצתם | צפו בפעילות המשטרה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |

במהלך השבועות האחרונים היחידה המרכזית של אגף התנועה ניהלה חקירה נגד חשוד בשימוש, הפצה ו/או מכירה של לוחיות זיהוי לרכב בניגוד לחוק.

החקירה החלה לאחר ששוטר סיירת אופנועים של אגף התנועה, דיווח על רכב בעל לוחיות זיהוי בצבע סגול. הנוסע ברכב הציג בפני השוטר מסמך אשר לטענתו זהו מסמך דיפלומטי והודעה בדבר השימוש בלוחיות זיהוי אלו נמסרה למשרד התחבורה.

היחידה המרכזית של אגף התנועה פתחה בחקירה סמויה במהלכה עלה חשד כי החשוד מפיץ מידע כוזב ומטעה כאילו מדובר בלוחיות זיהוי המותרת לשימוש בישראל. עוד עלה חשד כי החשוד וחשודה נוספת משתמשים ו/או מפיצים לוחיות זיהוי אלו לאחרים.

בחקירה עלה גם החשד כי החשוד מפיץ מסמך אשר לטענתו הוא "מסמך דיפלומטי" השייך ל"ממלכה" וניתן לנסוע ברכב עם לוחיות זיהוי אלו ולהציג את המסמך לשוטרים והחוק אינו חל על מבצע העבירה.

הלוחיות המזויפות (צילום: דוברות המשטרה)

החשוד והחשודה נעצרו לחקירה ובמהלך חיפוש בדירה בה הם מתגוררים נתפסו לוחיות זיהוי דומות ומסמכים. החשוד, המתגורר בחדרה בן 48, נחקר בגין זיוף מסמך ושימוש בו, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, התחזות כבעל תעודה, זיוף סימני זיהוי של רכב ושימוש בלוחית זיהוי שאינה לפי התקן, בתום החקירה החשוד שוחרר ותיק החקירה יעבור ליחידת התביעות של משטרת ישראל לצורך עיון והחלטה.

במשטרה מדגישים כי "בתקנות התעבורה נקבע כי רכב הרשום בישראל מורשה לשאת לוחיות רישוי ישראליות בלבד וכי אסור להסיר לוחית זיהוי מן הרכב, אלא לשם החלפתה. אסור להוסיף פרטים ללוחית, לשנות את צבעה או לטשטשה. על כן חל איסור לנהוג ברכב עם לוחיות אלו והעובר על תקנה זו צפוי לעונשים הקבועים בחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר