"יריתי כדור אחד"

צפו: השוטרים משחזרים את נטרול המחבל מהפיגוע ברמות

השוטרים שנטרלו את המחבל משכונת רמות בירושלים משחזרים: "שלפתי את האקדח, דרכתי ורצתי לכיוון נהג הרכב. יריתי כדור אחד על מנת לנטרל את המחבל" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

שוטרי מחוז ירושלים משחזרים את רגעי נטרול המחבל שביצע את פיגוע הדריסה ביום שישי בשכונת רמות בירושלים. בין השוטרים שנטרלו את המחבל, בלש של ימ"ר ירושלים שעבר במקום עם רכבו הפרטי בדרך לבני משפחתו.

בזמן פיגוע הדריסה אתמול בירושלים, רס״ר א׳- בלש ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, היה בדרכו לבני משפחתו ברכבו הפרטי ולא היה במשמרת.

רס"ר א', השוטר הראשון שהגיע לזירת הפיגוע שניות לאחר התרחשותו, משחזר את אותם רגעים: "בסביבות השעה 13:27, נסעתי עם רכבי הפרטי בציר גולדה. זיהיתי בתחנת האוטובוס מצד שמאל מספר אנשים שוכבים כל הרצפה ורכב בתחנת אוטובוס. הבנתי שמדובר בפיגוע דריסה. שלפתי את האקדח, דרכתי ורצתי לכיוון נהג הרכב. יריתי כדור אחד על מנת לנטרל את המחבל".

לרס"ר א' שהיה בלבוש אזרחי וחבש כובע זיהוי משטרתי שהיה ברשותו, הצטרף רס"ר נ׳- שוטר סיור מתחנת לב הבירה במחוז ירושלים, לאחר ששמע את הדיווח על הפיגוע ברשת הקשר המשטרתית והגיע למקום בתוך זמן קצר מאוד.

רס"ר נ׳ תיאר את אותם רגעים: "במהלך משמרת בוקר התקבל דיווח על פיגוע בצומת מינץ. הגעתי למקום האירוע וחתרתי למגע. הבחנתי במחבל בתוך האוטו. יחד עם שותפי נטרלנו את המחבל ופעלנו כמו שמצפים מאתנו".

לאחר נטרול המחבל שני השוטרים פעלו לסגירת זירת הפיגוע, נזעקת תגבורת למקום, דיווח תמונת מצב וסיוע בחילוץ ופינוי הנפגעים במקום. לזירת הפיגוע הגיעו כוחות משטרה גדולים, שפעלו יחד עם כוחות החירום וההצלה לפינוי נפגעים, איסוף ממצאים וטיפול בזירה.

בהערכת מצב שהתקיימה בזירה, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן שיבח את תפקוד השוטרים: "שוטרי המחוז חתרו למגע ונטרלו את המחבל, בהם שוטר שלא היה במשמרת. מדובר במפגע בודד שהשתמש ברכבו ככלי נשק נגד אזרחים תמימים ובהם ילדים. המאבק בטרור על כל גווניו ובמחבלים באשר הם ימשך, ואנחנו נפעל בכל הכלים שברשותנו בכדי להמשיך להגן על אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר