נערכים לגרוע מכל

"ארץ רעשה": גופי החירום יתרגלו רעידת אדמה

לנוכח גל רעידות האדמה, החל מיום ראשן הקרוב יערך תרגיל לאומי רב ארגוני בהובלת משטרת ישראל ובשיתוף עם גופי החירום וההצלה ברחבי הארץ (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תרגיל היערכות לרעידת אדמה, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בצל גל רעידות האדמה האחרון, ששיאו היה ברעידת האדמה הקטלנית בטורקיה בה נהרגו עשרות אלפים, החל מיום ראשון הקרוב ועד ליום רביעי הבא, יערך תרגיל לאומי רב ארגוני בהובלת משטרת ישראל ובשיתוף עם גופי החירום וההצלה ברחבי הארץ.

התרגיל יתקיים בהתאם לתכנית האימונים של משטרת ישראל וכחלק משמירת כשירות ודריכות מבצעית של כלל מערכי הארגון ומעבר משגרה לחירום, לקראת הריבעון השני לשנת 2023 והאירועים המצוינים בתקופה זו בכללם חגי פורים ופסח, חודש הרמדאן ועוד.

במסגרת התרגיל תיבחן מוכנות המערכים במשטרת ישראל במחוזות ובאגפים השונים, בהתמודדות עם תרחישי קיצון במתווה של הפרות סדר ופורענות רב זירתית, התמודדות עם ירי תל"מ, אירועי פח"ע, אירועי הפרות סדר אלימות ברחבי הארץ.

חשיבותו של התרגיל הינה בחינת התגובה של כלל הכוחות האופרטיביים וסנכרון עם גופי החירום וההצלה, בקרות ארוע פתע בתרחיש חירום, דריכות מבצעית לצד שליטה בכוחות, ביצוע פעולות מיידיות, היכולת לייצר תמונות מצב ויישום הפיקוד והשליטה באירועי חירום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר