מתקפה חריפה

הרב לבנון: "מי שירים את ידו על מגרון - ידו תקוצץ"

מתקפה חריפה של הרב אליקים לבנון, רב המועצה אזורית שומרון ואחד מהמנהיגים התורניים הבולטים בציבור הדתי לאומי, על ראש הממשלה. הערב הוא התבטא: "מי שירים ידו על מגרון ידו תקוצץ. גם ראש הממשלה צריך לדעת זאת". תקף את הציבור החילוני

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב אליקים לבנון (צילום: פלאש 90)

מתקפה חריפה של הרב אליקים לבנון, רב המועצה אזורית שומרון ואחד מהמנהיגים התורניים הבולטים בציבור הדתי לאומי, על ראש הממשלה.

במהלך כנס זיכרון ליישובי גוש קטיף, אמר הרב לבנון: "מי שירים ידו על מגרון ידו תקוצץ. גם ראש הממשלה צריך לדעת את זה. יש דין ויש דיין".

הרב לבנון לא הסתפק בכך והמשיך במתקפה ישירה על נתניהו: "לאחרונה נפטרו שני אנשים מבוגרים: בן ציון נתניהו והרב יוסף שלום אלישיב אחד הותיר 1,400 צאצאים והשני 10, זה ההבדל בינינו".

הרב המשיך במתקפה על הציבור החילוני: "נצא לכבוש את מדינת ישראל מתוך השבר הגדול של חורבן קטיף. היום בכוחות אדירים נלך לכל מקום, בחורי הישיבות יילכו לצבא שאם לא כן לא יהיה צבא. מי יילך לצבא? אלו שמגדלים שני ילדים וכלב?".

דבריו של הרב עוררו סערה, ובעקבותיה הבהיר הרב בשיחה לאתר ynet כי לא הסית נגד ראש הממשלה.

לדבריו, הטא התכוון שהדברים "יתרחשו על ידי שמיים". הרב לבנון הסביר: "אי אפשר להתעלם מהסדרתיות שקורים הדברים לאנשים שהיו מעורבים בגירוש, כמו ניסו שחם, דן חלוץ, משה קצב, והדברים נכונים גם לגבי נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר