חשיפה

ש"ס נערכת לבחירות: הציבה שלט ענק בי-ם

בש"ס הרשמית אומרים ש"אין צורך בבחירות". אולם, מאחורי הקלעים נערכים שם היטב לקראת הכרזה של ראש-הממשלה נתניהו על בחירות. ש"ס רכשה שלט פרסום ענק בכניסה לעיר ירושלים, סמוך לגשר המיתרים. בשלט נראה מרן הרב עובדיה יוסף, לצד הכיתוב: "שנה טובה" גורם בש"ס: "זהו צעד ראשון"

מנחם כץ | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר אמש (שלישי) בשיחות סגורות כי "אם לא יגובש רוב לתקציב אחראי, הבחירות יוקדמו לתחילת שנת 2013".

נתניהו הוסיף ואמר כי "במשך ארבע שנים ניהלנו באחריות את הכלכלה. התמודדנו טוב יותר מרוב כלכלות המערב מול המשבר הכלכלי העולמי. ארבע שנים נהגנו כממשלה אחראית - וצריך להמשיך בדרך הזאת".

ש"ס מיהרה לצאת בתגובה. "ש"ס לא מעוניינת בבחירות, ולא מתנגדת לתקציב שכלל לא הוצג בפניה. לא הוצגה בפנינו אפילו פיסקה אחת מהתקציב".

מאחורי הקלעים, בש"ס נערכים היטב לבחירות. היום (רביעי) הוצב שלט פרסומי ענק שרכשה ש"ס. השלט הוצב סמוך לגשר המיתרים, בכניסה לעיר ירושלים.

בשלט נראה מרן הרב עובדיה יוסף, לצד הכיתוב: "שנה טובה לכל בית ישראל".

יצויין כי מדובר בצעד חריג של ש"ס בשנים האחרונות והדבר מעיד יותר מכל על היערכות מיידית לבחירות.

"המסר שלנו הוא ברור - אנחנו ערוכים לבחירות ולא חוששים מבחירות. אנחנו מוכנים", אומר גורם בש"ס בשיחה עם 'כיכר השבת'.

"שלא לציטוט", אומר אותו גורם, כי יש פה מסר סמוי ליו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי שאמר כי ישקול לרוץ במסגרת ש"ס. "השלט בא להעביר מסר - אם יוכרז על בחירות, ש"ס תרוץ בהנהגה הנוכחית, ללא שום שינויים".

יצויין כי באחרונה נעשו שינויים במבנה ההנהלה בש"ס, בניסיון להזרים מרץ חדש לפעילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר