ש"ס עונה ליאיר לפיד: "משפד חרדים להנאתו"

בש"ס לא אהבו את הטור של יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד שפורסם אתמול (שלישי) ב"כיכר השבת". עכשיו, הם משיבים אש ללפיד בתגובה עוקצנית במיוחד: "בוודאי שהוא לא שונא חרדים, הוא פשוט משפד אותם להנאתו בטורו כבר שנים מידי שבוע, אה מתוך דאגה כמובן. כולנו לא שונאים דגים אנו פשוט אוכלים אותם להנאתינו"

ניצן ארליך | כיכר השבת |
יאיר לפיד ואלי ישי (צילום: ארכיון ופלאש 90)

בש"ס לא אהבו את הטור של יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד שפורסם אתמול (שלישי) ב"כיכר השבת". עכשיו, הם משיבים אש ללפיד בתגובה עוקצנית במיוחד.

"בשם כלל הציבור החרדי, אנו מודים מקרב לב למר לפיד על דאגתו הכנה ללא כל מטרת רווח, לנו ולילדינו, לפרנסתנו ולאורחות חיינו, ועל כך שהוא משמש לנו דוגמא נאותה לכך שגם אם לא למדת לימודי ליבה, וגם אם לא עשית שרות צבאי (לא מר לפיד, כתיבה בבמחנה אינה נחשבת לנשיאה בנטל) הנך שווה זכויות במדינה ישראל", אומרים בש"ס בתגובה רישמית.

"הוא שנה פוליטיקאי", ממשיכים בש"ס, "אך עדיין לא הצליח להבין שלא לעולם אפשר להסתיר את דעותיך וכוונתיך האמיתיות, גם לא על-ידי ציטוטים חלקיים מהמקורות, ובפרט שמצע מפלגת עתיד גלוי ומפורסם, ובו ניתן לראות שמצעה בענייני דת ומדינה זהה למצע מפלגת שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת".

עוד אומרים בש"ס: "בוודאי שהוא לא שונא חרדים, הוא פשוט משפד אותם להנאתו בטורו כבר שנים מידי שבוע, אה מתוך דאגה כמובן. כולנו לא שונאים דגים אנו פשוט אוכלים אותם להנאתינו.

"אבל תמיד הכל באיצטלה של דאגה לזולת ואהבת חרדים, ובמיוחד לילדיהם המסכנים החיים בעוני, תחת שלטון הפחד של העסקנים. שכוייח ר' יאיר", מסיימים בש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר