עכשיו זה רשמי: אמסלם יבקש לפרוש מסיעת ש"ס

ועדת הכנסת תתכנס אחר-הצהריים לדון בהתפלגות שבעת חברי-כנסת מסיעת 'קדימה' ואישור הקמת סיעת 'התנועה' של לבני. בנוסף, תדון הוועדה לראשונה בפרישתו של ח"כ חיים אמסלם מסיעת ש"ס. באתר Ynet דווח כי ב'קדימה' מנסים לבלום את פיצול הסיעה, במהלך שמכונה על-ידי הפורשים "פתטי" (פוליטי)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
ח"כ חיים אמסלם (צילום: פלאש 90)

ועדת הכנסת תתכנס בשעה 18:00 אחר-הצהריים (שני) לדון בהתפלגויות של מספר חברי כנסת מהסיעות בהן הם כיהנו בכנסת האחרונה.

הוועדה תדון בבקשה שהגיש ח"כ יואל חסון, להתפלגות שבעה חברי-כנסת מ'קדימה', על הבקשה חתומים חברי הכנסת יואל חסון, רוברט טיבייב, שלמה מולא, מגלי והבה, רחל אדטו, אורית זוארץ ומאיר שטרית.

לפי הבקשה שהוגשה ליו"ר ועדת הכנסת, חברי הכנסת מבקשים לקרוא לסיעתם החדשה בשם "התנועה – בראשות ציפי לבני".

למכתבו של ח"כ חסון צורף מכתב מאת ח"כ לשעבר אברהם פורז, בא-כוח מפלגת 'חץ', שבו הוא מאשר כי סיעת 'התנועה' תיוצג בכנסת על-ידי מפלגת 'חץ'.

בנוסף, תדון הוועדה לראשונה בבקשתו של ח"כ חיים אמסלם, יו"ר 'עם שלם', לפרוש באופן רשמי מסיעת ש"ס, בה היה חבר-כנסת בכנסת האחרונה עד אשר נזרק ממנה על-ידי מועצת חכמי התורה.

הועדה גם תדון בבקשת ח"כ טלב אלסאנע להתפלג מסיעת רע"מ תע"ל ולהשתייך לסיעת מד"ע - רע"מ.

באתר ynet דווח כי במפלגת 'קדימה' מנסים לבלום את מהלך הפיצול של שבעת הח"כים, כאשר חברי הכנסת שביקשו להתפלג מגדירים את המהלך "פתטי".

גורמים בשביעיית הח"כים אמרו ל-ynet כי "גם אם יצליחו לעשות תרגיל ולבלום את הפיצול היום, בג"ץ ממילא יאשר את התהליך ויביך את מופז ואת מה שעוד נותר מסיעתו המתפוררת".

"כמה פתטי המאבק של מופז ושל קדימה לנסות להישאר רלוונטיים במערכת הבחירות. קדימה לא שחקנית יותר ולא רלוונטית במפה הפוליטית בישראל. כבר נאמר הכול על הקוסם מופז, שהביא לפירוקה של קדימה ועל העובדה שהצליח להעלים 28 מנדטים. מן הראוי היה שיסיים את המהלך בכבוד ולא יבזבז כספים מיותרים על מאבקים משפטיים, כשמפלגתו בכלל לא עוברת את אחוז החסימה", הם הוסיפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר