ברסלב מתגייסת לקמפיין ש"ס: מצווה למסור נפש

מנהיג קהילת ברסלב ביבניאל, מוהרא"ש שיק, הורה בימים האחרונים לחסידיו להצטרף לפעילות למען תנועת ש"ס. במכתב שפרסם נכתב: "מרן הגאון המופלא רבי עובדיה יוסף הקים את תנועת ש"ס להגביה ולהרים את קרנם של עדות המזרח, שהיו ועדיין מאוד מושפלים על ידי הגזענות הארורה"

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מטה ההסברה)

בשבוע האחרון נפתח באופן רשמי המטה המרכזי של 'ברסלב למען ש"ס' ביבנאל עיר ברסלב, בהתאם להוראתו הישירה של כ"ק האדמו"ר הגה"צ מוהרא"ש שיק- מנהיג הקהילה.

המטה נמצא בקשר יום יומי עם המטה המרכזי של ש"ס בירושלים.

בקריאה מיוחדת שמחולקת בימים אלו ביבניאל בשם האדמו"ר נכתב: "להתגייס בכל הכוח ובכול המרץ לשכנע כמה שיותר אנשים להצביע עבור תנועת ש"ס בבחירות הקרובות".

"אתה יודע שאני לא מתערב בשום פוליטיקה, כי כל עניינינו זה רק לגלות ולפרסם את אמיתת מציאותו יתברך, כי רק בשביל זה ירדנו לזה העולם, אבל להירתם למען תנועת ש"ס זה עניין אחר לגמרי, כי זו לא מפלגה, אלא 'להחזיר עטרה ליושנה'.

"מרן הגאון המופלא רבי עובדיה יוסף הקים את תנועת ש"ס להגביה ולהרים את קרנם של עדות המזרח, שהיו ועדיין מאוד מושפלים על ידי הגזענות הארורה וכו', ולכן מצווה על כל אחד ואחת מאנשי שלומנו היקרים למסור את נפשו ולעזור לי אישית שאצליח במשימה הקדושה להצלחת תנועת ש"ס".

בשבוע שעבר הגיעו בכירים ממטה הבחירות המרכזי לסיור במטה ביבנאל, בכירי ש"ס נפגשו עם מנכ"ל משרדי הקהילה ויו"ר המטה - הרב אברהם עמר, והביעו בפניו את ההערכה הרבה שהם רוחשים לקהילת חסידי ברסלב בכלל ולפעילות המטה בפרט.

יו"ר המטה הרב אברהם עמר סיפר: "לחסידי ברסלב יש מנהיג שמשרה עלינו מרוחו, והפעילים שנאמנים לדבריו הקדושים ולברכתו, עושים עבודת קודש בחריצות גדולה, וניתן לראות זאת בשטח. הם פועלים במרכזי קניות ובאזורים הומי אדם, וכן עוברים מבית לבית בכל הארץ ומסבירים את החשיבות להצביע עבור תנועת ש"ס, אשר כל מטרתה היא הדאגה לשכבות החלשות ולמעוטי היכולת וכן שמירה על המסורת היהודית בארץ ישראל. למטות האחרים יהיה קשה להתחרות עם הפעילות שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר