חשיפת 'כיכר השבת'

דרעי מאשר: קיבלתי את סמכויות יו"ר תנועת ש"ס

חשיפת 'כיכר השבת' זוכה הערב (שבת) לאישורו של יו"ר ש"ס החדש בפועל אריה דרעי. "קיבלתי את כל הסמכויות שהייתי צריך לקבל גם ללא התואר, כדי לנהל את תנועת ש"ס", אמר הערב לערוץ 10 "אין לי שום עניין להדיח את אלי ישי" אמר דרעי. בנוסף, מסקר 'קמיל פוקס' עולה: 55% מציבור ש"ס תמך במינוי (בחירות 2013)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי, מיד לאחר ישיבת המועצת בשבוע שעבר (צילום: פלאש 90)

אריה דרעי יו"ר ש"ס בפועל ללא התואר, העניק בשעה האחרונה ראיון לערוץ 10, והתייחס לחשיפת 'כיכר השבת' כי הוא משמש כיו"ר התנועה בפועל, זאת גם ללא התואר הרשמי.

דרעי אמר, "קיבלתי את כל הסמכויות שהייתי צריך לקבל גם ללא התואר, כדי לנהל את תנועת ש"ס", באשר לאלי ישי אמר דרעי "הצעתי לאלי ישי שישאר במקום הראשון ברשימה ואני יהיה היו"ר, אין לי שום עניין להדיח את אלי ישי".

בתוך כך, ל'כיכר השבת' נודע כי במהלך ישיבת מועצת חכמי התורה התנהל ויכוח, היכן להציב את נתי נחום איש התברואה בבני ברק, ברשימת ש"ס,

במהלך הישיבה, קיבל דרעי מסר מאחד הרבנים המקובלים הגדולים בארץ, לפיו, כתוצאה מגורל הגר"א שערך, תנועת ש"ס תקבל 20 מנדטים, לכן החליט דרעי, להעמיד את נחום במקום ה-20, זאת למרות שעל פי הסקרים כעת המקום נחשב ללא ריאלי.

כזכור, בשבוע שעבר חשפנו כאן ב'כיכר השבת' את המסמך ששלח יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי ליו"ר הכנסת, בו הוא מודיע על העברת הסמכויות ממנו אל היו"ר החדש בפועל אריה דרעי.

,חשיפת 'כיכר השבת' בשבוע שעבר

כפי שדווח, אלי ישי חוייב ביום חמישי האחרון על ידי מועצת החכמים לחתום על מסמך שבו הוא מודיע כי דרעי יהיה בא כוחה של המפלגה מול הרשויות. ישי נשמע למרן הרב עובדיה יוסף וחתם על המסמך הדרמטי שהפך אותו לממלא מקום של יו"ר ש"ס אריה דרעי.

,המסמך, (כיכר השבת)

זאת למרות שמוקדם יותר שלח דרעי מכתב למועצת חכמי התורה שבו ביקש שלא לדון בנושא תפקידו, אולם, חברי המועצת לא קיבלו את בקשתו. הרבנים השתכנעו כי ללא בעל בית ברור, מצבה של ש"ס יהיה בכי רע.

כאמור, הערב מאשר דרעי את הדיווח ב'כיכר השבת', לפיו הסמכויות לניהול התנועה הועברו מאלי ישי אליו ביום חמישי האחרון, דיווח שהוכחש בכלי תקשורת כאלה ואחרים. אולם הערב זוכה לאישורו של דרעי עצמו.

בתוך כך, מסקר 'קמיל פוקס' עולה, כי 55% מציבור ש"ס רצה את דרעי כיו"ר התנועה.

תוצאות הסקר בקרב כלל הציבור : 30% אלי ישי, 26% אריה דרעי 23% חיים אמסלם, 9% אריאל אטיאס.

בקרב מצביעי ש"ס: 55% אריה דרעי, 36% אלי ישי, 21% אטיאס, ו-0% חיים אמסלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר