ליברמן מתנצל: "אשב לי קצת בחושך לבד, ואחשוב"

שר החוץ אביגדור ליברמן תקף בסוף השבוע את ציפי לבני, שלי יחימוביץ' וזהבה גלאון וכינה אותן "ווייבערס"ף לאחר שקראו לו להתפטר. היום הוא פרסם התנצלות, "בפני מי שנפגעה ומי שנפגע מהבדיחה", וסיים בחיוך: "אשב לי קצת בחושך לבד, ואחשוב על זה שוב" (פוליטי)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
ליברמן, הבוקר (צילום: פלאש 90)

מתנצל בחיוך: שר החוץ המתפטר, אביגדור ליברמן, תקף בסוף השבוע את ציפי לבני, שלי יחימוביץ' וזהבה גלאון שקראו לו להתפטר בעקבות הגשת כתב האישום וכינה אותן "וויבערס", כעת הוא מתנצל.

בשעות הצהריים (ראשון), פרסם ליברמן התנצלות בדף הפייסבוק שלו, אותה סיים בהומור כשכתב: "ועכשיו אשב לי קצת בחושך לבד, ואחשוב על זה שוב", כשהוא צירף למשפט הזה סמיילי מחייך.

ביום חמישי, במסיבת עיתונאים שכינס בעקבות ההחלטה להגיש נגדו כתב אישום בפרשת השגריר, הוא דיבר על הסחבת בעניינו, ובחר לעקוץ את שלושת הפוליטיקאיות.

"ראיתי את המתקפות של שלוש הווייבערס, שתקפו אותי - ציפי לבני, שלי יחימוביץ', זהבה גלאון - הקבוצה הפולנית. בעצם זהבה היא ליטאית, היא לא פולניה אני חושב, אבל שלוש הווייבערס תוקפות אותי בשצף קצף", אמר ליברמן.

"הן לא תקפו אותי, הן נלחמו אחת בשנייה באמצעותי", הוא הוסיף, "בסופו של דבר אי אפשר להתעלם מהדברים האלה. כל אחד במדינה חייב להחליט איזו הנהגה הוא רוצה - הנהגה שתדע לעמוד על האינטרסים שלנו, או הנהגה שכשירקו עליה תגיד שזה גשמים".

בהודעת ההתנצלות שפרסם היום, כתב ליברמן, שעות ספורות לאחר שהתפטר מהממשלה כי "בחיים הציבוריים בישראל, שבהם עוסקים בדברים שברומו של עולם, ולא פעם, לצערינו, גם בדברים קשים וכואבים, רצוי, כשאפשר, גם לתבל מידי פעם את הדברים במעט הומור".

"כמי שמעריך מאוד את העדה הפולנית בישראל ואת תרומתה הגדולה לאורך השנים למדינה, וכמי שבבחירות האחרונות שליש מסיעתו היו נשים שנושאות גם בתפקידים בכירים", הוסיף ליברמן, "לא חשבתי שבדיחה קטנה תעשה רעש כל כך גדול".

"אז עכשיו ברצינות, ולא בצחוק, התנצלותי הכנה בפני מי שנפגעה ומי שנפגע מהבדיחה", כתב ליברמן.

שלי יחימוביץ', זהבה גלאון וציפי לבני לא הגיבו עד כה לדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר