מרב מיכאלי: מתנגדת לגיוס חרדים לצה"ל

מרב מיכאלי, עיתונאית שנבחרה למקום החמישי ברשימת מפלגת 'העבודה', מצהירה כי היא מתנגדת לגיוס החרדים לצה"ל. "יש עוול היסטורי אך הוא כבר נעשה", אמרה והוסיפה כי "לימודים בישיבה הם לא כיף, יש מעטים שערוכים לשבת מהבוקר עד הלילה ולשנן גמרא, זה דבר מסובך מאין כמותו" (חדשות, פוליטי)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
מרב מיכאלי (צילום: פלאש 90)

מרב מיכאלי, עיתונאית שנבחרה למקום החמישי ברשימת מפלגת 'העבודה' בבחירות לכנסת ה-19, מצהירה היום (שלישי) כי היא מתנגדת לגיוס החרדים לצה"ל.

באירוע שהתקיים במכללת גורדון בחיפה, אמרה מיכאלי: "אני לא בעד גיוס חרדים לצבא. הפוליטיקה הישראלית נותנת לרבנים כוח בזה שאנחנו ממשיכים להתעקש על גיוס".

לדבריה, "יש עוול היסטורי ואין ספק בזה, אך הוא כבר נעשה. לימודים בישיבה הם לא כיף, יש מעטים שערוכים לשבת מהבוקר עד הלילה ולשנן גמרא, זה דבר מסובך מאין כמותו. ברמת ההפרדה ושנאה שיש בין חרדים לחילוניים, הרבה יותר חשוב שהחרדים ילכו לעבוד ושהם יהיו מעורבים בחברה".

"אין לי ספק שאם היום פוטרים את החרדים בצורה גורפת משירות בצבא, מושכים לרבנים את הכוח מתחת לרגליים", אמרה מיכאלי והוסיפה כי "הרבה חרדים רוצים להשתלב ושנפטור אותם משירות צבאי ונפסיק עם איום הגיוס".

מיכאלי הוסיפה וטענה כי גיוס החרדים לצה"ל יחמיר את תופעת הדרת הנשים בצבא. "לקח כל כך הרבה שנים להגיע למצב, שעדיין אינו מזהיר, של מעמד נשים בצבא. אנחנו נשלם על זה מחיר כל כך גבוה שאני לא רואה סיבה לשלם אותו היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר