הקמפיין של קדימה: "לשלם לחיילים כמו לאברכים"

קמפיין נגד החרדים: מפלגת 'קדימה' השיקה היום (רביעי) את קמפיין הבחירות הרשמי שלה, במרכזו סוגיית השוויון בנטל. אחד השלטים קורא - "לשלם לחיילים כמו לאברכים", לצד השוואה בין משכורתו כביכול של אברך למשכורת של חייל. הקמפיין יתמקד גם בעברו הביטחוני של שאול מופז (חדשות, פוליטי)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
חזק בביטחון. מופז (צילום: פלאש 90)

קמפיין נגד החרדים: מפלגת 'קדימה' השיקה היום (רביעי) את קמפיין הבחירות הרשמי שלה בהתמודדות לכנסת ה-19, במסיבת עיתונאים בתל-אביב.

הקמפיין יתמקד בסוגיית השוויון בנטל ובעברו הביטחוני של יו,ר קדימה, שאול מופז, שנעדר ממסיבת העיתונאים בשל סיורי בחירות אותם ערך.

הקמפיין, תחת הכותרת: "לשלם לחיילים כמו לאברכים", מציג באחד השלטים השוואה בין משכורת כביכול של אברך חרדי למשכורת של חייל בצה"ל.

"אברכים - 3400 ש"ח בחודש, חיילים - 350 ₪ בחודש. לשלם לחיילים כמו לאברכים", נכתב באחד השלטים. בשלט אחר נכתב: "מופז חזק בביטחון. אחד משלנו".

,השלט (צילום: דף הפייסבוק של 'קדימה')

במסגרת הקמפיין, תדרוש קדימה שוויון בכסף לצד השוויון בנטל. "לא יתכן שחייל מקבל מהמדינה 352 ש"ח בחודש ואברך מקבל 3400. אנחנו רוצים שוויון בנטל אבל עד שיהיה שוויון בנטל - שיהיה שוויון בכסף! אפשר לעשות את זה כבר מחר", נכתב בדף הפייסבוק של המפלגה.

את קמפיין הבחירות הציגו ראש מטה הבחירות של המפלגה ח"כ ישראל חסון, ראש מטה ההסברה ח"כ יוחנן פלסנר וראש מטה אסטרטגיה ומדיניות ח"כ דורון אביטל.

חבר הכנסת יוחנן פלסנר אמר במהלך מסיבת העיתונאים כי "נפטרנו ונפרדנו ממחפשי הג'ובים ומהאופורטוניסטים".

יצויין כי במרבית הסקרים, 'קדימה' לא עוברת את אחוז החסימה, בעוד בחלקם היה מדשדשת סביב 2 מנדטים.

משיקים את הקמפיין. (פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר