'דן' ו'אגד' מסרבות לפרסם את קמפיין 'קדימה' נגד האברכים

קמפיין קדימה הקורא לתקצב חיילים כמו אברכים לא יפורסם בחברות התחבורה אגד' ו'דן', כך החליטו החברות ודרשו לשנות מילים בקמפיין. קדימה: "הקמפיין לא אנטי" (פוליטי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
קמפיין 'קדימה' (צילום מסך)

קמפיין מפלגת 'קדימה' הקורא לתקצב חיילים כפי שמתוקצבים אברכים לא יפורסם לעת עתה על גבי אוטובוסים של חברות אגד ודן. כך החליטו החברות, שדרשו להשמיט את המילה "אברכים" מהקמפיין.

בקדימה זעמו על ההחלטה, ואמרו: "החברות הללו מסיעות את החיילים לבסיסם ובחזרה אל ביתם. פעילות זו מהווה בסיס רווח נאה לחברות האוטובוסים – אבל כעת הן בוחרות לצנזר, משיקולים שראויים להתברר, מסר לאומי וערכי, הקורא להשוות את תנאי החיילים המשרתים והמרוויחים שכר מבזה של כ-350 שקל בחודש, לתנאי האברכים, הנהנים משכר של כ-3400 שקלים"

עוד ביקשו בקדימה מהחברות:לחזור בהן באופן מיידי "מהחלטה נמהרת זו, לא להיכנע לשיקולים כלכליים צרים תוך נטישת ערכי שיווין ותגמול הוגנים ולא לסתום פיות למי שנלחם למען חיילי צה"ל הנושאים בנטל".

כאמור, החברות 'אגד' ו'דן' דורשות לשנות את המילים "אברכים" שמופיעים בקמפיין למילים "אלה שלא משרתים".

בקדימה אף איימו: "אם לא יחזרו בהם מהחלטת הצנזורה, נפנה לוועדת הבחירות המרכזית למנוע כל תעמולת בחירות על גבי אוטובוסים. הקמפיין אינו אנטי חרדי, אלא מופנה כל כולו למען המשרתים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר