שלי יחימוביץ' מתחייבת: לא אשב בממשלת נתניהו

יו"ר מפלגת 'העבודה', שלי יחימוביץ', מצהירה כעת במפורש כי לא תצטרף לקואליציה בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני מכוונת לראשות הממשלה", אמרה (חדשות, פוליטי)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
מתחייבת. שלי יחימוביץ' (צילום: פלאש 90)

יו"ר מפלגת 'העבודה', שלי יחימוביץ', מצהירה היום (חמישי) מפורשות כי לא תצטרף לקואליציה בראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אני מכוונת לראשות הממשלה, אך אם לא, אנהיג את האופוזיציה", הצהירה יחימוביץ' בישיבה שקיימה עם בחרי-הכנסת והמועמדים מטעם 'העבודה' לכנסת הבאה.

ההצהרה הזו של יחימוביץ', שמשמעותה שבכל מצב לא תצטרף לממשלה שתהיה בהנהגת מפלגת 'הליכוד ביתנו', מגיעה לאחר שבמשך תקופה ארוכה סירבה יחימוביץ' להצהיר או להתחייב בנושא.

בשעה הקרובה תכנס יחימוביץ' מסיבת עיתונאים במטה המפלגה בתל-אביב. גורמים במפלגת 'העבודה' אומרים כי "לאור ההקצנה וההסלמה הניכרת בעמדות הליכוד ישראל ביתנו בכל התחומים - הכלכלה והחברה, המדיני והביטחוני, שלטון החוק והדמוקרטיה - מפלגת העבודה נותרה האלטרנטיבה היחידה להחלפת השלטון ולא תשב בממשלת נתניהו".

"מפלגת העבודה נחושה להיאבק להחליף את השלטון ותעשה כל מאמץ להנהיג קואליציה שתהווה חלופה לממשלת הימין הקיצוני הנרקמת בחסות התחרות מי קיצוני יותר - נפתלי בנט או נתניהו-ליברמן. אנחנו נחושים להראות לציבור שאפשר אחרת: כלכלה שפויה שפועלת לטובת מעמד הביניים והעניים, חתירה להסדר מדיני, ושמירה על צביונה של ישראל כמדינת דמוקרטיה ושלטון חוק", אומרים במפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר