הרב הלל הורוביץ: נפעל לחזרה ליישוב 'חומש'

הרב הלל הורוביץ התבטא במהלך חוג בית שהתקיים בשבוע שעבר, כי המפלגה בה שובץ - הבית היהודי - תפעל לחזרה של מדינת ישראל לישוב 'חומש' שבצפון השומרון: "אחד היעדים הברורים היא החזרה לחומש. בתוך המסגרות נעשה את המקסימום שאנחנו יכולים לעשות" (פוליטי מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הרב הלל הורוביץ (צילום: פלאש 90)

הבית היהודי תפעל לחזרה של מדינת ישראל לנוכחות מלאה בישוב חומש, כך אומר מספר 13 ברשימה הרב הלל הורוביץ.

מדברי הרב הורוביץ אותם אמר במהלך חוג בית בשבוע שעבר, ונחשפו באתר 'כיפה': "נעשה כל שביכולתנו כדי לפעול למען חזרת עם ישראל לחומש שבצפון השומרון ולגוש קטיף, נפעל להחלת הריבונות הישראלית על היישובים ביהודה ושומרון. זה פשוט. אנחנו נפעל בכל כוחנו למען ארץ ישראל, תורת ישראל ועם ישראל".

”אי אפשר הכל לעשות, אבל המטרה היא ברורה: אנחנו מחוייבים לארץ ישראל והארץ היא נחלת אבותינו ואנחנו נעשה הכל כדי לקדם את הנושאים הללו בעת שליחותינו הציבורית“, לדבריו: "אחד היעדים הברורים היא החזרה לחומש. בתוך המסגרות נעשה את המקסימום שאנחנו יכולים לעשות“.

ככל הנראה בעקבות ההתבטאויות של הח"כית לעתיד איילת שקד, שגרמו לסערה בציבור הדתי לאומי הבהיר הרב הורוביץ כי מפלגתו לא תזוז מהסטטוס קוו הקיים: ”אנחנו שואפים למדינה יהודית עם צביון יהודי, אך לא כופים את ההלכה על הפרט. שהפרט יעשה בביתו עם משפחתו את מה שהוא רוצה, באמונה שלו.

"במרחב הציבורי נשמור על השבת, הצניעות, הכשרות והרבנות, השאיפה היא לשמור על סטטוס-קוו ולהתקדם איתו, לא לסגת. ננסה להשפיע כמה שיותר על הפרט כדי שזה יתקדם לצביון היהודי, בלי כפייה“. אמר הורוביץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר