הסרוגים מתרחקים מהממשלה

נפתלי בנט לתומכיו: נתניהו החליט להשאיר אותנו בחוץ

יו"ר מפלגת 'הבית היהודי' ח"כ נפתלי בנט הודיע הערב לתומכיו, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להשאיר את מפלגת הבית היהודי מחוץ לקואליציה. בנט אף הודה לראשונה בפומבי בקשר עם יאיר לפיד ואמר: "בין "יש עתיד" לבין "הבית היהודי" יש נקודות משותפות ונקודות מחלוקת" (חדשות, פוליטי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

למרות ההישג הגדול בבחירות לכנסת: נתניהו לא רוצה את נפתלי בנט והבית היהודי בקואליציה, כך אומר הערב יו"ר 'הבית היהודי' ח"כ נפתלי בנט.

בנט, אף מדבר לראשונה בפומבי על הברית בין מפלגתו לבין מפלגתו של יאיר לפיד. כזכור, לשני המפלגות מכנה משותף רחב, כאשר בין הייתר שניהם זכו למתקפות חריפות מפיו של מנהיג מועצת חכמי התורה של ש"ס מרן הגר"ע יוסף.

ח"כ בנט, כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו כי הסיבה בשלה החליט לתאם עמדות עם לפיד היא: "בגלל החלטת הליכוד להותיר את הבית היהודי מחוץ לממשלה".

לדבריו: "לולא תיאום זה, היתה קמה ממשלת לבני-קדימה-ש"ס-יש עתיד-ליכוד, ללא הציונות הדתית, ללא הבית היהודי. ממשלה זו הייתה דוהרת בקו המדיני של לבני (ויתור על ירושלים, ויתור על העיר אריאל, אובססיה לאש"ף וכו). זו עובדה".

"תיאום זה שינה את המפה, ואילץ את הליכוד להכניס את הבית היהודי. בזכות תיאום זה, הממשלה כעת תהיה בעלת מוקד חברתי-כלכלי-פנימי, ולא רק מדיני. ממשלה זו תתמקד בעניינים החברתיים-כלכליים בישראל (הורדת יוקר המחייה, הורדת מחירי דירות, חינוך, ערכים, קידום זהות יהודית, חיזוק הנגב והגליל), ולא רק תעסוק באובססיביות בשיחות עם אבו-עלא".

"בין "יש עתיד" לבין "הבית היהודי" יש נקודות משותפות ונקודות מחלוקת. נתמקד במימוש המשותף, וזה די הרבה. נמשיך להתווכח על היתר, לא נסטה מעקרונותינו, הציבור ישפוט אותנו על פני ארבע השנים הקרובות".כתב נפתלי בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר