טורף את הקלפים ללפיד?

אולמרט: ארוץ בבחירות הבאות לראשות הממשלה

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, הודיע לאחרונה כי בכוונתו לרוץ בבחירות הבאות לתפקיד ראש הממשלה. אולמרט אמר את הדברים באירוע שנערך בלונדון, ובו השתתפו אנשי עסקים רבים. "הבעיה בבחירות האחרונות הייתה שאף אחד לא התחרה מול נתניהו על ראשות הממשלה" אמר (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אהוד אולמרט (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, הודיע בימים האחרונים כי בכוונתו לרוץ לראשות הממשלה בבחירות הבאות.

על פי הדיווח ב'הארץ', לפני כשבועיים, במהלך מפגש סגור עם תורמים בלונדון הודיע אולמרט על כוונתו לרוץ לראשות הממשלה.

האירוע התקיים בבנק 'גולדמן סאקס' ונכחו בו כשלושים אנשי עסקים, רובם ישראלים שחיים בלונדון, כאשר בין היתר השתתף באירוע גם איש העסקים עידן עופר.

אולמרט אמר במהלך נאומו כי: "הבעיה בבחירות האחרונות הייתה שאף אחד לא התחרה מול נתניהו על ראשות הממשלה", לפי הדיווח, לאחר משפט זה הודיע אולמרט על כוונתו לרוץ בבחירות הבאות לראשות הממשלה, וזכה למחיאות כפיים מהנוכחים באולם.

טרם ברור תחת איזה מפלגה יתמודד אולמרט לראשות הממשלה.

אולמרט מקבל עם הרב עובדיה יוסף, בעבר (צילום: פלאש 90)

אחד מחברי הכנסת בש"ס אמר בשיחה עם 'כיכר השבת': "אני מקווה שבאמת אולמרט ירוץ לראשות הממשלה וגם ינצח. ראש הממשלה המכהן נתניהו רק הרס את היחסים עם הציבור החרדי, הוא התגלה כמי שהשתמש בנו וזרק כשסיים".

לדבריו: "אולמרט היה אוהב אמיתי שלנו, לא קיצץ, לא החרים, ולא נתן יד למי שנלחם במגזר החרדי, לעומתו נתניהו שותק ומגבה את כל מעשיו של יאיר לפיד. אני מקווה שאולמרט יחזור לכיסא ראש הממשלה ונתניהו יחליף אותנו באופוזיציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר