ח"כ עליזה לביא מ'יש עתיד' נגד 'הבית היהודי': "משהו ישן ממשיך"

במפלגת 'הבית היהודי' הודיעו על התנגדות לחוק שטרן להגדלת הגוף הבוחר את הרבנים הראשיים, ב'יש עתיד לא שותקים'; ח"כ עליזה לביא: "נדהמת שוב. הבית היהודי הטיל וטו על החוק לשילוב נשים בגוף הבוחר את הרבנים הראשיים, מסתבר שמשהו ישן ממשיך" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
"משהו ישן", ח"כ לביא (צילום: ערוץ הכנסת)

קרע בברית יש עתיד- הבית היהודי?: יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ח"כ עליזה לביא ממפלגתו של יאיר לפיד, תוקפת הערב את מפלגתו של נפתלי בנט 'הבית היהודי' לאור התנגדות הבית היהודי ל'חוק שטרן', ולעגה לסלוגן המפלגה: "משהו ישן ממשיך".

בעקבות ההודעה של 'הבית היהודי' כי המפלגה מתנגדת ל'חוק שטרן' שיגדיל את גוף הבוחר את הרבנים הראשיים לישראל בעוד חמישים נשים, תוקפת הערב ח"כ עליזה לביא מ'יש עתיד' את ההחלטה, בדברים שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כתבה לביא: "נדהמת שוב. הבית היהודי הטיל וטו על החוק לשילוב נשים בגוף הבוחר את הרבנים הראשיים. לפני הבחירות הבטיחו בבית היהודי לפעול להנגשת שירותי הדת לכלל החברה הישראלית".

"בפועל" הוסיפה לביא: "לא רק שהם לא תורמים לכך, הם פועלים על מנת לסכל כל מהלך שכזה. בשבוע שעבר כאשר 9 חברי הסיעה נעדרו מן ההצבעה על החוק, טענו בבית היהודי שזה מכיוון שבכל מקרה היה לחוק רוב".

בסיום דבריה עקצה לביא את ססמת הבחירות של הבית היהודי וכתבה: "היום הם כבר הגישו וטו. מסתבר שמשהו ישן ממשיך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר