ח"כ רות קלדרון דורשת חדר איפור בכנסת

ח"כ רות קלדרון דרשה ממנכ"ל הכנסת רונן פלוט להקצות חדר עבור הח"כיות שישמש כחדר איפור והן ישלמו עבור המאפרת, ועוררה את זעמן של מספר ח"כיות. "לא סביר שבימים של אישור התקציב, אנחנו נתעסק בהקמת חדר איפור בכנסת. זה מגוחך", הגיבה ח"כ מירי רגב (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חדר איפור. ח"כ רות קלדרון (צילום: פלאש 90)

מתלמוד לאיפור: ח"כ רות קלדרון (יש עתיד) שחרטה על דגלה את הבאת התלמוד למשכן הכנסת, פנתה למנכ"ל הכנסת רונן פלוט וביקשה כי יקצה חדר שישמש כחדר איפור לחברות הכנסת שנשארות שעות ארוכות במשכן.

קלדרון הוסיפה ואמרה כי את המאפרת שתשמש את חברות הכנסת יממנו חברות הכנסת מכיסן, וזאת כדי שיוכלו להופיע באופן ייצוגי.

"כניסתן של נשים לכנסת הביאה עמה צרכים חדשים, שונים מאלו של גברים. כשאת שם 12 שעות ואז צריכה לעלות לשידור, יש צורך באיפור. ביקשתי מהמנכ"ל איזה חדר ואנחנו נשלם עבור מאפרת. נשים שמעוניינות אולי אפילו פעם בחודש, או מתי שצריך - ישלמו עבור זה", אומרת קלדרון.

"זה לא יהיה איזה איפור תיאטרלי, אבל יש מי שחושבות שכדאי שהאופציה הזאת תהיה קיימת. בעונה הזאת אנחנו לא נמצאות בבית, ימים שלמים אנחנו שם", טוענת קלדרון.

מספר ח"כיות מתחו ביקורת על הצעת קלדרון. ח"כ מירי רגב (הליכוד) אמרה כי הח"כיות באות לכנסת לא כתצוגת אופנה.

"לא סביר שבימים של אישור התקציב, כשהציבור נאבק כדי לגמור את החודש או מתלבט אם לשלוח ילדים לקטיינות, אנחנו נתעסק בהקמת חדר איפור בכנסת. זה מגוחך", הוסיפה רגב.

לדברי רגב, אלו ימים רגישים, "אנחנו מדברים על פגיעה בשכבות חלשות ובאוכלוסיות רחבות, אז לפנות לכנסת ולעסוק ביוזמה שתדאג לאיפור הח"כיות? זה מנותק מהמציאות. מה הבעיה לקנות איפור ולהתאפר לבד כפי שהיה עד עכשיו? גם אם זה במימון הח"כיות יש בכך מסר שלילי, מיותר ומנקר עיניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר