ישראל תעביר גופות מחבלים לרשות הפלסטינית

ישראל תעביר לרשות הפלסטינית את גופותיהם של כל המחבלים הפלסטינים שנקברו בישראל, כך חושף היום אתר ynet. זאת במסגרת שורת המחוות לרגל חידוש המשא ומתן לשלום בין ישראל והפלסטינים (מדיני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
גופות מחבלים שהועברו בעבר לרשות הפלסטינית (צילום: פלאש 90)

חידוש שיחות המשא ומתן לשלום בין ישראל והפלסטינים: ישראל צפויה להעביר לרשות הפלסטינית גופותיהם של עשרות מחבלים שנטמנו בישראל במשך שנים רבות, כך חושף היום אתר ynet.

על פי הדיווח, הצעד צפוי להיערך בתקופה הקרובה במקביל להתפתחויות במשא ומתן ומדיני, ובמסגרת המחוות אותן מבצעת ישראל כלפי הפלסטינים לרגל חידוש השיחות.

בשיחה שקיים עם אתר ynet, אישר חוסיין א-שייח - השר לעניינים אזרחיים ברשות הפלסטינית את הכוונה לשחרר את גופות המחבלים, ואמר כי ככל הנראה מדובר בעשרות גופות אותן מתכוונת ישראל להעביר לרשות.

א-שייח ציין כי הושגה הסכמה ישראלית להעביר את הגופות לידי הרשות הפלסטינית, כאשר בשלב זה מתבצעות בדיקות DNA במטרה לאמת את זהותם של המחבלים.

כזכור, אמש (שלישי) שוחרר 26 מחבלים מבתי הכלא בישראל, לרצועת עזה ולרשות הפלסטינית, כמחווה על פתיחת המשא ומתן עם ישראל.

26 האסירים יצאו מכלא איילון בכלי רכב שחלונותיהם חסומים כדי למנוע תמונות ניצחון. השיירה לוותה בניידות ואופנועים של משטרת התנועה. עשרות פעילים יהודים שהפגינו נגד השחרור וניסו למנוע את מעבר השיירה נבלמו על-ידי המשטרה.

15 מהם הועברו למחסום ארז ו-11 מהם הועברו לכלא עופר. לאחר השעה 1:00 בלילה ניתן האות והרוצחים הורשו לחצות את הגבול.

לאחר שהניחו זר על קבר יאסר ערפאת, קיבלם אבו מאזן בנשיקות. מלבד אבו מאזן והנהגת הפת"ח, קיבלו את פני האסירים כאלף איש בהם בני המשפחות. בעת שעברו במחסום ביתוניא, הריעו להם במקום מאות פלסטינים.

אבו מאזן, דיבר בפני המשתתפים ואמר כי זו רק ההתחלה. "אנחנו מברכים את אחינו שיצאו מאפלת הכלא לאור החירות ואומרים להם שהם הראשונים, אבל ישנם אחים אחרים שייצאו גם הם בקרוב", אמר אבו מאזן. "לא ננוח עד שכולם יהיו איתנו", הוסיף, "אני מברך את האסירים ששוחררו ואומר להם שניפגש בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר