60 מראשי הקהילות הדתיות בירושלים בכנס תמיכה בניר ברקת

ניר ברקת זוכה לתמיכתם של למעלה מ-60 מראשי הקהילות הדתיות בירושלים, זאת לאחר תמיכתם של רבני הציונות הדתית. ראשי הקהילות קראו לציבור לבחור בברקת (פוליטי)

ברקת עם הרב בני לאו רב קהילת רמב"ן (צילום: כיכר השבת)

ראשי עיריית ירושלים ניר ברקת, זוכה בתמיכה נוספת מצד חובשי הכיפות הסרוגות, זאת לאחר שקיבל כבר את תמיכתם של רבני הציונות הדתית. למעלה מ-60 ראשי קהילות דתיות בירושלים חתמו על מכתב תמיכה בברקת, בו הם קוראים לציבור לבחור בו לראשות העיר.

בין השמות הבולטים החתומים על המכתב, אפשר למצוא את העיתונאי ג'קי לוי מנחלאות, שאלתיאל עדני ראש הקהילה הדתית לאומית בהר-נוף, עו"ד זלי יפה - יו"ר עמותת בית הכנסת הגדול, אריאל אלבאום - יו"ר קהילת רמב"ן בה מכהן כרב בני לאו ואפריים פוסט - יו"ר עמותת בית הכנסת בבית הכרם.

בין כלל התומכים, ניכרת תמיכתם של ראשי הקהילות בהתיישבות היהודית במזרח ירושלים כמו נוף ציון, עיר דוד, שמעון הצדיק, מעלה זיתים ובית אורות.

עו"ד אילן קמינצקי, יו"ר איגוד בתי הכנסת הציוניים בירושלים שגם הוא חתום על המכתב ציין כי "בתקופת ברקת הציבור הציוני חזר 'להרים את הראש', ולאחר שנים של נסיגה יש גידול בכמות התלמידים בחינוך הממלכתי דתי ובחינוך הממלכתי".

כזכור, לפני כחודש התפרסם מכתב תמיכה מצדם של רבני הציונות הדתית, וביניהם הרב חיים דרוקמן - יו"ר מרכז ישיבות בני עקיבא, הרב שלמה אבינר- ראש ישיבת עטרת כהנים, הרב אורי שרקי – רב קהילת בית יהודה בקרית משה והרב יהודה בן ישי – רב הקהילה בשכונת בקעה ור"מ במכון מאיר.

במכתב תמיכה זה ברכו את ניר ברקת על פעילותו בעיריית ירושלים: "אנו מברכים את ברקת על פועלו ומסירותו בחמש השנים האחרונות למען חיזוק שלמותה ואחדותה של ירושלים. בתקופה זו נעשתה עשייה ברוכה בעיר, הן בחיזוק מוסדות התורה והרוח לכלל הציבורים והמגזרים בירושלים והן בפיתוח ובבניין ירושלים על כל חלקיה. אנו קוראים לכם לתת יד ולחזק את ניר ברקת על מנת שימשיך לעשות חיל בעיר הקודש וידאג להמשיך ולפאר את בניינה. אנו מקווים כי בעזרת ה' תגדל ותתעצם הפעילות המבורכת שלו גם במשך חמש השנים הבאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר