אדלשטיין באולטימטום לנתניהו ולפיד: מנו יו"ר לוועדת חוץ וביטחון עד יום שני

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מאס בעובדה שבשל חילוקי דעות בין נתניהו ללפיד וועדת החוץ והביטחון משותקת, והציב לשניים אולטימטום להציג מועמד מוסכם עד יום שני (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין (צילום: פלאש 90)

וועדת החוץ והביטחון של הכנסת, אחת הוועדות החשובות והיוקרתיות במשכן, משותקת. מאז זוכה ח"כ אביגדור ליברמן ומינויו לתפקיד שר החוץ, לפני כחודש ימים, נותרה הוועדה ללא יושב ראש.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד נאבקים על התפקיד, בעוד נתניהו מעוניין למנות את צחי הנגבי לתפקיד הרי שלפיד רוצה לראות דווקא את עופר שלח יושב על כס היו"ר.

בעקבות כך, הציב יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אולטימטום לנתניהו ולפיד, לפיו, אם עד יום שני הקרוב לא ימונה יו"ר לוועדה, הוא יפעל למינוי אחד הח"כים לתפקיד כפי ראות עיניו.

אדלשטיין שוחח על-כך עם נתניהו, לפיד, יו"ר הקואליציה יריב לוין ואחרים, והודיע כי אי מינוי יו"ר מוסכם לוועדה עד יום שני יביא לכך שיערוך סבב שיחות מהיר עם ראשי הסיעות בכנסת, בסיומן יביא מועמד משלו להצבעה בוועדת הכנסת.

יצוין כי בסביבת נתניהו ניסו לאחרונה להגיע לפשרה כאשר הציעו כי תיערך רוטציה בתפקיד בין הנגבי לשלח, אך הוויכוח מי יקבל ראשון את התפקיד עצר את הפשרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר