העם בוחר: פרס לכהונה נוספת

סקר מגלה כי 63% מהאוכלוסיה רוצים את שמעון פרס כנשיא לכהונה נוספת • על פי הסקר אחרי פרס זוכה לאהדה יו"ר הכנסת ראובן רבלין עם 27% ופואד עם 16% (פוליטי)

שושי מילר | כיכר השבת |
אוהבים אותו: נשיא המדינה שמעון פרס (צילום: פלאש 90)

בעוד 5 חודשים, יתקיימו בכנסת הבחירות לתפקיד הנשיא העשירי של מדינת ישראל והנשיא הנוכחי, שמעון פרס יצטרך לפנות את כיסאו לאדם אחר.

סקר מעניין שערכו חדשות 2 וד"ר מינה צמח, מגלה כי רוב העם בישראל תומך באופן גורף בהישארותו של פרס בתפקיד הנשיא בשנים הבאות.

לפי הסקר, 63% מהישראלים בעד הארכת כהונתו של פרס לקדנציה נוספת. לעומת זאת, 28% מתנגדים לכך. עם זאת, פרס בן ה-90, כבר הודיע בעבר כי לא יפעל להארכת כהונתו ויסיים את תפקידו בקיץ הקרוב, בתום 7 שנים כנשיא המדינה.

בהמשך, נשאלו משתתפי הסקר, במי ירצו לראות במקום פרס כנשיא המדינה?

במקום הראשון, עומד יו"ר הכנסת לשעבר, חבר הכנסת ראובן רובי ריבלין מהליכוד ביתנו עם 27 אחוזי תמיכה. אחריו, עם 16% נמצא ותיק חברי הכנסת ח"כ בנימין פואד בן-אליעזר מהעבודה. המועמד במקום השלישי הוא השר סילבן שלום, מהליכוד ביתנו, הזוכה ל-13% תמיכה, למרות שהודיע כי אין בכוונתו להתמודד על התפקיד.

מועמדים נוספים ששמם הוזכר היו יו"ר הסוכנות היהודית, השר והח"כ לשעבר נתן שרנסקי עם 9% ואף יו"ר הכנסת לשעבר מטעם מפלגת קדימה, דליה איציק, עם 5% תמיכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר