פרי: הצד הפלסטיני מערים קשיים במו"מ המדיני

שר המדע יעקב פרי התייחס למשא ומתן עם הפלסטינים, וטען כי הם אלו שמערימים קשיים על התנהלותו: "יש פה קשיים אובייקטיביים שרובם באים כרגע מן הצד הפלסטיני" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יעקב פרי (צילום: פלאש 90, ערוץ הכנסת)

השר יעקב פרי מ"יש עתיד", התייחס למו"מ המדיני מול הפלסטינים ואמר כי הצד הישראלי עושה "עבודה נאמנה", כשאת הקשיים על התנהלות המשא ומתן מערים הצד הפלסטיני. את הדברים הוא אמר בראיון לאטילה שומפלבי ב"ערוץ הכנסת".

"ראש הממשלה ושרת המשפטים עושים עבודה נאמנה ואחראית ורוצים להגיע בסופו של דבר לפשרה, להסדר שלום. אין פה אחיזת עיניים. יש פה קשיים אובייקטיביים שרובם באים כרגע מן הצד הפלסטיני" אמר פרי.

כזכור, אמש (שלישי) במהלך נאום שנשא בכינוס שדולת איפא"ק, קרא ראש הממשלה לאבו מאזן להכיר בישראל כמדינה יהודית בצורה מיידית. נתניהו הוסיף ואמר כי הוא "מוכן להגיע לשלום היסטורי עם שכנינו הפלסטינים שיסיים מאה שנים של שפיכות דמים וסכסוך. הוא יהיה טוב לנו ולפלסטינים ויפתח אפשרות של יחסים בין ישראל למדינות רבות בעולם הערבי".

נתניהו גם דחה את הרעיון שהעלו הפלסטינים - להציב כוחות בינלאומיים בגדה: "כוחות זרים ישמרו על השלום כשיהיה שלום, אבל כשתהיה התקפה הם יסתלקו הביתה. רק צה"ל יגן על ביתו, אני לא אהמר על ביטחון המדינה היהודית" אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר