בנט: אבו מאזן מממן פנסיה לרוצחים

שר הכלכלה נפתלי בנט התייחס לאיומו של אבו מאזן לפנות לאו"ם וקרא לו: "לך לאו"ם, אני אקנה לך כרטיס טיסה. מה שיחבל לך באו"ם זה תביעה משפטית אישית על פשעים" (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שר הכלכלה נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט, התייחס הערב (חמישי) לנושא המדיני ופניית הרשות הפלסטינית לאו"ם ואמר במהלך אירוע הרמת כוסית עם פעילים של הבית היהודי כי מדובר ב"שעות דרמטיות בשדה המדיני".

"לפני שבועיים אבו מאזן אמר: 'לעולם לא אסכים לדבר על הכרה במדינת ישראל כמדינה יהודית'. הרבה טוענים: 'מה זה משנה, אני צריך שהוא יגדיר אותי?' ברור שאנחנו לא צריכים שהוא יגדיר. הוא לא מגדיר כלום. אבל המשמעות היא שהוא רוצה קודם את מדינת פלסטין בכיס אחד ואז הוא רוצה לאותת שהוא האדון והמנהיג של ערביי ישראל ואז מתחיל המאבק על ישראל הקטנה בתוך הקו הירוק".

לדברי בנט, "אבו מאזן מצא שיטה: אם לא תתנו לי דברים - אפסיק לדבר איתכם, אלך לאו"ם. מפה אנחנו אומרים: לך לאו"ם – אני אקנה לך כרטיס טיסה. מה שיחבל לך באו"ם זה תביעה משפטית אישית על ביצוע פשעי מלחמה. אבו מאזן מממן מכספי מסי הרש"פ כל חודש פעילות חבלנית מעזה. ברגע זה הוא מממן פנסיות לרוצחים פלסטיניים. הוא מדבר על פניה להאג. אדם שיש לו חמאה טרוריסטית על הראש שלא יצא החוצה לחום של 40 מעלות, כי זה יתפוצץ לו בפנים".

"כרגע אנחנו פועלים לייצר חבילה וקואליציה של פעולות וארגונים שאם אכן הפניה לא תבוטל - מעבר לכל הסנקציות, גם בשדה הבינלאומי כל הנהגת הרש"פ תהיה על הכוונת הבינלאומית והמשפטית והמדינית של ישראל".

כזכור, ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני סאיב עריקאת וחבר הוועד המרכזי של פתח מחמוד אל-עאלול, הציגו היום (ה') בפגישה עם בכירים בפתח את התנאים החדשים של הפלסטינים להארכת המשא ומתן מול ישראל.

התנאים הם:

1. אגרת כתובה מראש הממשלה, בנימין נתניהו, שבה הוא מכיר בכך שגבולות המדינה הפלסטינית יהיו בגבולות 67 ושבירתה היא ירושלים המזרחית.

2. שחרור של 1,200 אסירים פלסטינים ובתוכם גם את מרואן ברגותי, אחמד סעדאת ופואד שובכי.

3. הסרת הסגר מעל רצועת עזה וביצוע הסכם המעברים.

4. הסכמה לחזרתם של מגורשי כנסיית המולד לתחומי הגדה המערבית.

5. הפסקת הבנייה במזרח ירושלים ופתיחת המוסדות הפלסטינים שישראל סגרה אותם.

6. אי כניסה של צה"ל לשטחי A לשם ביצוע מעצרים וחיסולים של מבוקשים ומתן היתר לרשות הפלסטינית לשליטה בשטחי C בנמצאים בשליטה ישראלית מלאה.

7. אישור ל-15 אלף פלסטינים לקבל אזרחות ישראלית במסגרת איחוד משפחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר