'מתנה' ליום העצמאות

בחמאס מציגים: כך נכבוש את בירת המדינה היהודית

ארגון הטרור "חמאס" הפיק סרטון אנימציה בו הוא מציג כיצד יהפוך את ירושלים לבירת המדינה הפלסטינית העתידית. תחת הכותרת "סוף התקווה", ותוך כדי השמעת גרסה ערבית להמנון הישראלי, נראית תמונתו של השר רחבעם זאבי, כשהקריין אומר: "הטיפש אשר יתעקש, גורלו נחרץ אל מתחת לעפר" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב. תמונה: פלאש 90)

בעוד בישראל חוגגים מאז אמש (שני) את יום העצמאות ה-66 למדינה, בארגון הטרור חמאס מפרסמים סרטון אנימציה ובו הגרסה שלהם להמנון הישראלי, במהלכו מציג הארגון את הדרך שלו לכיבוש בירת המדינה, ירושלים. הסרטון אותו הפיק חמאס עלה לרשת תחת הכותרת "סוף התקווה".

על רקע תמונות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון לשעבר אהוד ברק ושר החוץ אביגדור ליברמן, ותמונה של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון בזירת פיגוע התאבדות, נאמר בסרטון: "צבא הציונים נבנה משעווה וכבר הוא מומס ואין לו תקווה. יהודים בני עוולה אשר היו פה כבר, מי שהוא שיגיד לי מה מהם נותר. שני חלקים הראשון יוחזר, לארץ מוצאו אם רק יבחר".

בנוסף, על רקע קטע אנימציה בו נראים פעילי חמאס מגרשים את היהודים מישראל באמצעות אניות עליהן נכתב "גירוש לגרמניה", ותמונותיהם של השר רחבעם זאבי הי"ד שנרצח על ידי מחבלים, ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ושר הביטחון משה (בוגי) יעלון שנראה עם סימון של מטרה על פניו, נאמר בסרטון: "בעוד הטיפש אשר יתעקש, גורלו נחרץ אל מתחת לעפר".

בסיום הביצוע המחודש להמנון, על רקע קטע אנימציה המראה יהודים המתפללים בכותל המערבי ובורחים ואת דגלי פלסטין מונפים מעל מסגד אל-אקצה כשחמושים שומרים עליו, נאמר בסרטון: "שמה של עיר הקודש יוחזר לקדמותו, בירתי - בית אל-מקדס, לא ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר