הבחירות לנשיאות המדינה: מצעד המועמדים אל לשכת אדלשטיין

6 המועמדים לנשיאות המדינה מגישים הבוקר את מועמדותם. שר החוץ אביגדור ליברמן עדיין מנסה להפעיל לחצים על דוד לוי בכדי שיתמודד לתפקיד. עדכונים שוטפים (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
רובי ריבלין ויו"ר הכנסת, הבוקר (צילום: פלאש 90)

הבחירות לנשיאות המדינה: בעוד שבועיים יכנסו בזה אחר זה חברי הכנסת אל מאחורי הפרגוד וייבחרו את נשיא המדינה שימלא את מקומו של שמעון פרס.

הבוקר (שלישי) מציגים 6 המועמדים לתפקיד את מועמדותם, באופן רשמי. המועמדים הסופיים הם ראובן רובי ריבלין, פואד בן אליעזר, מאיר שיטרית, דליה איציק, דליה דורנר ופרופסור דן שכטמן.

בשעות האחרונות שנותרו, שר החוץ אביגדור ליברמן עדיין מנסה להפעיל לחצים על שר החוץ לשעבר דוד לוי בכדי שגם הוא יתמודד לתפקיד.

עד כה, בנימין נתניהו טרם הודיע במי הוא תומך לתפקיד, וההערכות הגוברות הן שנתניהו לא יתמוך באף מועמד, בזמן שיריבו רובי ריבלין ממשיך לגרוף תמיכה בקרב חברי הליכוד ביתנו.

עם הגשת עשר החתימות ליו"ר הכנסת, אמר ח"כ רובי ריבלין: "אני גאה להשיב את הבקשה שמצורפים אליה כל חתימות חברי הכנסת למעלה מהדרוש, שכן אני חושב שאוכל למלא תפקידי. תפקיד הנשיא לגשר על מחלוקות ולא לייצר מחלוקות.

"אם אבחר, כאשר אבחר, אוכל לשמש באותה מערכת שהיא כל כך חשובה למדינה שלנו אשר שסועה במידה רבה בדעות, גם בצד הפוליטי, התרבותי והחברתי - דברים המחייבים בית שיהיה לכל אחד מהאזרחים. נבחרי הציבור מתייחסים לנטיית הלב של הציבור".

בנימין בן אליעזר אמר: "אני בקיא יותר מכולכם בספוקלציות, אבל אני משוכנע ובטוח שחברי הכנסת שיתייצבו לדוכן שבו צריכים להצביע בעוד שבועיים יזכרו את מעשיי. אני מהן מבקש את אמונם ואין לי ספק שאני גם אצליח במחאה הזאת. אני מרגיש מעולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר