משבר במפלגת 'העבודה? רוזנטל תומך בריבלין

בזמן שבמפלגתו - העבודה - עדיין מתלבטים במי לתמוך לנשיאות לאחר פרישת בן אליעזר, ח"כ רוזנטל מצהיר כי יתמוך ברובי ריבלין: "רובי יודע לספר בדיחה במקום הנכון" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מיקי רוזנטל, תמך בריבלין (צילום: פלאש 90)

בזמן שיו"ר מפלגת 'העבודה' טרם החליט במי תתמוך מפלגתו לנשיאות המדינה לאחר שפואד בן אליעזר פרש מהמירוץ, הודיע היום חבר המפלגה ח"כ מיקי רוזנטל כי הוא תומך בראובן רובי ריבלין: " אני אצביע בעד רובי ריבלין לכהונת נשיא המדינה".

"רובי הוא איש ישר והגון, צנוע מחד - וממלכתי מאידך" כתב רוזנטל בהודעת התמיכה: "איש של אנשים, שהסובלנות היא נר לרגליו – ואני בטוח שייצג אותנו בכבוד בתפקיד הנשיא".

רוזנטל הוסיף וכתב: "רובי הוא איש ימין ואני חלוק עליו בסוגיית הפתרון לסכסוך בכל נימי נפשי. אבל רובי הוא גם דמוקרט באופן הכי עמוק של המילה, שיקבל כל הכרעה ציבורית שתיפול בסוגיית עתיד השטחים".

"ריבלין הוא אדם ראוי, אנושי, מידתי, שיודע לספר בדיחה במקום הנכון, אבל גם ניחן בשפע של חמלה ומידת הרחמים ויודע לחבק ולנחם כשצריך".


לסיום כתב רוזנטל: "רובי מעורר כבוד בקרב שומעיו וגאווה בקרב מאזיניו. ולכל אלה שמבקשים "רק לא פוליטיקאי" כנשיא אומר: דווקא פוליטיקאי. כי יש לו את הניסיון הציבורי, כי חשוב בעת הזו לומר – שלא כל הפוליטיקאים מושחתים. את המושחתים נסלק ואת הראויים נציב בראשינו".

כזכור בשבוע שעבר הודיע יו"ר מפלגת 'העבודה' לשעבר ח"כ שליח יחימוביץ' כי גם היא תומכת בריבלין, בזמן שחברה למפלגה בן אליעזר עדיין היה במירוץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר