הח"כים הערבים החרימו את השבעת ריבלין ועוררו זעם: "יריקה בפרצוף, בוגדים"

חברי הכנסת הערבים החליטו להחרים את טקס הכתרת נשיא המדינה החדש ראובן ריבלין בשל המבצע הצבאי בעזה. דרעי: "ירקו בפרצופה של המדינה"; אלקין: "בוגדים" (פוליטי, חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואחמד טיבי (צילום: פלאש 90)

נשיא חדש: חברי הכנסת הערבים החרימו הערב (חמישי) את טקס השבעת נשיא המדינה החדש ראובן רובי ריבלין כמחאה על מבצע "צוק איתן" המתנהל ברצועת עזה.

יו"ר ש"ס אריה דרעי זעם על החלטת החכי"ם הערבים ואמר כי: "החרמתם של חברי הכנסת הערבים את טקס השבעת נשיא המדינה במחאה על מבצע צוק איתן, היא חוצפה שאין דומה לה ויריקה בפרצופה של המדינה. מדינת ישראל כולה עומדת מאחורי חיילי צה"ל המחרפים נפשם למען כל אזרח ואזרח ללא הבדל דת ולאום".

יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ זאב אלקין התייחס גם הוא להחרמת האירוע על ידי הח"כים הערבים ואמר: "החלטת חברי הכנסת הערביים להחרים את טקס השבעת הנשיא כמחאה היא חוצפה, ציניות וצביעות גם יחד. הם לא היססו לרגע ולקחו חלק בהצבעה כדי להשפיע על התוצאה של הבחירות".

"מי שמחרים את נשיא מדינתו וצבאה של מדינתו בעת מלחמת אין ברירה על הבית מול אירגון טרור שפל, לא ראוי לשבת בפרלמנט של אותה המדינה. הגיע הזמן שהבוגדים יעזבו את כנסת ישראל ויתמודדו בבחירות לפרלמנט של החמאס בעזה", הוסיף אלקין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר