מוזס נגד הכנסת: "מנותקת מהעם, מחוקקת חוקים מפלים בזמן מלחמה"

חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס ביקש למנוע את העברתו של חוק מע"מ אפס בטענה כי הוא מפלה את המגזר החרדי: "כשכולם מזדהים עם הלחימה, לא מתאים לדון בחוק בעייתי" (פוליטי)

ח"כ מנחם אליעזר מוזס (צילום: פלאש 90)

חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס, ביקש למנוע את העברת חוק מע"מ אפס שלטענתו מפלה חרדים, וזאת למרות שעבר שינויים ובמתכונתו הנוכחית מאפשר גם לחרדים להנות מההטבה - אמנם בצורה מינורית ביחס לאוכלוסיה המשרתת בצה"ל. לדבריו של מוזס בפתח דיוני המליאה: "כולנו כואבים ומזדהים עם המלחמה והלוחמים. אני חושב שלא ראוי לדון בעת חירום בחוק בעייתי כל כך".

"האבל והשכול שוטפים את רחובות ערינו, וועדת הכספים מתעלמת וממשיכה את דיוניה בחוק מע"מ 0 לרוכש דירה, חוק שכל מטרתו הפליה לרעה של הציבור החרדי, כאילו ודבר לא קורה" הוסיף מוזס.

ח"כ מוזס ציין כי הוא מייחל ומתפלל שכל הלוחמים יחזרו במהרה בשלום לביתם, וכי הוא שולח ניחומים לכל המשפחות ומאחל לחולים רפואה שלמה והחלמה מהירה. "כולם ימשיכו ללמוד ולהתפלל למען ההצלחה והכרעת האויב, ובעזרת השם, הלוואי ונוכל כולנו לברך על המוגמר והשלום והשלווה ישררו בארץ הקודש".

יו"ר הכנסת הגיב לבקשת מוזס ואמר כי לכשישקול אם לאשר את העלאת החוק במליאה ביומו האחרון של כנס הקיץ, ייקח בחשבון את מכלול השיקולים, כולל המצב הביטחוני והיעדרות חברי הכנסת המוסלמים.

במקביל לדיוני המליאה, התכנסה ועדת הפנים של הכנסת לדון בסוגיית העדר מיגון במוסדות חינוך רבים ברחבי הארץ. הדיון נערך ביוזמתו של ח"כ מוזס ובהמשך לדיון במליאה. במסגרת הדיון, טען מוזס כי רוב מוסדות החינוך החרדיים שוכנים במבנים ארעיים ללא מיגון. "חברי כנסת האחרים מוחים על העדר מיגון בפזורה הבדואית. אבל אני רוצה לציין את "הפזורה החרדית באשדוד" אמר מוזס.

"אני קורא שוב לא להפלות בין דם לדם. אני מתריע בפני כל הגורמים המוסמכים. אנא התעשתו מבעוד מועד ופעלו למיגון כל בתי הספר, לפני שיקרה אסון חלילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר