גורם מדיני: "יש פערים גדולים"; ישיבת הקבינט בוטלה

גורם מדיני בכיר התייחס הבוקר לשיחות בקהיר ואמר כי "הפערים בין הצדדים גדולים, אין התקדמות במשא ומתן". ישיבת הקבינט המדיני ביטחוני שתוכננה לצהריים - בוטלה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
"פערים גדולים". נתניהו ויעלון (צילום: פלאש 90)

"הפערים בין הצדדים גדולים, אין התקדמות במשא ומתן", כך אומר הבוקר (שלישי) גורם מדיני בכיר בהתייחסו לשיחות בקהיר בין ישראל והפלסטינים בניסיון להגיע להסדר רגיעה ארוך טווח.

מנגד, הפלסטינים מדווחים דווקא על הסכמות רבות שהושגו בנושאים העיקריים שעל הפרק. אך יודגש כי מדובר בנושאים שהוסכמו כבר בסבב השיחות הקודם.

יצוין כי בצל הדיווחים על הפערים הגדולים בשיחות, ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני שתוכננה להתקיים בשעות הצהריים, בוטלה וטרם נקבע מועד חדש לישיבה.

אמש, הביע לראשונה בכיר חמאס, עיזת א-רישק, חבר הלשכה המדינית של הארגון, את הסכמת הארגון שהרשות הפלסטינית תקבל על עצמה לשקם את רצועת עזה ותשלוט במעברים.

סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה כי ראש המשלחת הפלסטינית לקהיר, עזאם אל-אחמד, הודיע שהרשות הפלסטינית וממשלת האחדות שהוקמה יקבלו על עצמם את כל מה שיוסכם בשיחות.

"כולם נמצאים במשבר. ישראל, הרשות הפלסטינית, חמאס והמצב הבינלאומי והאזורי השתנו כולם. אין מנוס אלא להגיב לתנאים שהשתנו למען עמנו ובעיותיו, ולכן מסרנו את השלטון לממשלת האחדות על בסיס השותפות והתפנינו לעניין ההתנגדות", צוטט עיזת א-רישק ב"מען".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר