הישג נוסף לח"כים

ניצחון חרדי זמני: חוק מע"מ אפס לא אושר היום בוועדת הכספים

יום של דיונים בוועדת הכספים הסתיים בהישג חרדי זמני ובאי אישורו של חוק 0% מע"מ. אם החוק לא יאושר מחר - הוא יוקפא עד לספטמבר אז יחודשו הדיונים בוועדות הכנסת (פוליטי,ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז באב תשע"ד | 12.08.14
ח"כ משה גפני, רושם הישג נוסף במאבק מול לפיד (צילום: פלאש 90)

ניצחון נוסף לחרדים: בתום יום דיונים סוער במיוחד בוועדת הכספים בראשותה יושב ח"כ ניסן סלומינסקי, חברי הכנסת החרדים רושמים הערב (שלישי) הישג נוסף כאשר חוק 0% מע"מ לא הצליח לקבל את אישור הוועדה.

כזכור, בתום מושב הקיץ רשמו חברי הכנסת משה גפני ויעקב ליצמן הישג משמעותי כאשר חוק 0% מע"מ של יאיר לפיד, המפלה לטענת הנציגים החרדים את הציבור החרדי, לא הצליח לקבל את אישור ועדת הכספים. היום (שלישי), התכנסה הוועדה לדיון מיוחד בכדי לאשר את החוק, אך חברי הכנסת החרדים לא אפשרו זאת באמצעות בזבוז זמנה של הוועדה בדיונים. הוועדה הצליחה לאשר סעיפים זוטרים בחוק, אך הסעיפים העיקריים כלל לא עלו לדיון.

במשרד האוצר מקווים כי עד מחר בערב יצליחו חברי הוועדה להעביר את החוק, מהלך כמעט בלתי אפשרי. אם גם מחר לא יצליחו חברי הכנסת להעביר את החוק בוועדה, הרי שהוא יוקפא עד חודש ספטמבר - אז יחודשו הדיונים הכנסת עם החזרה מהפגרה.

במהלך הדיון, תקף ח"כ משה גפני את יאיר לפיד ואמר: "צריך להקים ועדת חקירה על ההליך כולו. שר אוצר בגחמה אישית ללא כל תמיכה מבנק ישראל או מאף כלכלן בעולם, מקדם אג'נדה אישית בלי שום היגיון כלכלי. לוקח מקופת המדינה 3 מיליארד שקל וזורק לפח".

"המחירים לא יירדו ואין עודף תקציבי שמאפשר לקיחת 3 מיליארד לגחמה אישית של שר האוצר" אמר גפני. "התקציב צריך לעמוד ביעדי הביטחון וביעדים חברתיים ובמקום כל זאת, במקום טיפול ראוי במנהרות - לפיד זורק מיליארדים לפח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר