דיווח: אבו מאזן יודיע על הקפאת היחסים עם חמאס

נשיא הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, תקף בשיחה שקיים עם עיתונאים מצרים בקהיר את ארגון החמאס ואיים כי הרשות הפלסטינית לא תסכים לכל שותפות עם חמאס (חדשות, מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

נשיא הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, תקף בשיחה שקיים עם עיתונאים מצרים בקהיר את ארגון החמאס ואיים כי הרשות הפלסטינית לא תסכים לכל שותפות עם חמאס.

בדבריו, אמר אבו מאזן כי "אם חמאס לא יקבל מדינה פלסטינית אחת, שלטון אחד, חוק אחד ונשק אחד - אז לא תהיה שותפות בינינו. זה התנאי שלנו ואנחנו לא ניסוג ממנו".

"לא יהיו לנו שיחות עם חמאס אלא רק אם הם ייענו לדרישות שלנו", הבהיר אבו מאזן, "השותפות עם חמאס תלויה בכך שההתחמשות תהיה תחת ידיה של המדינה הפלסטינית".

אבו מאזן הבהיר כי הרשות הפלסטינים צריכה להיות אחראית להחלטות המדיניות, מהסכם שלום ועד יציאה למלחמה. "חאלד משעל אמר לי 'אני מנהיג ההתנגדות ולא תהיה הפסקת אש (בין חמאס לישראל) אלא בהסכמתי'", סיפר אבו מאזן ורמז בכך כי משעל מתנגד לתנאי שלו.

בדבריו, ציין אבו מאזן כי לאחר הפסקת האש החמאס התרברב כי הם מאשרים לישראלים לשוב לבתיהם ותהה בציניות: "ומי ישיב את תושבי רצועת עזה אל הבתים שלהם?".

עיתונאית פלסטינית העריכה כי אבו מאזן יודיע בפגישתו היום עם שרי הליגה הערבית כי יפסיק את דיאלוג הפיוס עם החמאס עד שהיא תיענה לדרישותיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר