אירועי השנה למרן: ש"ס מתחזקת בסקרים ועומדת על 9 מנדטים

תוצאות הכנסים במלאות 11 חודש לפטירת מרן הגר"ע זצ"ל, מתבטאים בהתחזקותה של ש"ס בסקרים. על פי סקר 'מינה צמח' ש"ס עולה ל-9 מנדטים הליכוד מתרסקת ל-20 מנדטים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

מתחזקים: לאחר אירועי חודש אלול וכנסי ה-11 חודש לפטירת מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, נראה כי תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי מתחזקת, ולאחר תקופה ארוכה של דשדוש בסקרים סביב השבעה מנדטים, זוכה הבוקר (רביעי) לתשעה מנדטים.

על פי סקר מינה צמח עבור "ידיעות אחרונות", אם הבחירות היו מתקיימות היום, הרי שהליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה זוכה לעשרים מנדטים בלבד.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט ממשיכה להתחזק עם 16 מנדטים.'העבודה' בראשות יצחק בוזי הרצוג נחלשת ל- 14 מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן תקבל 11 מנדטים כמו כן 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מתרסקת מ-19מנדטים ל-11 מנדטים בלבד.

ש"ס בראשות אריה דרעי מתייצבת עם תשעה מנדטים ו'יהדות התורה' שומרת על כוחה עם 7 מנדטים.

מר"צ בראשות זהבה גלאון תזכה לשבעה מנדטים ומפלגה בראשות משה כחלון תקבל ששה מנדטים בלבד, 'התנועה בראשות ציפי לבני עם ארבעה מנדטים והמפלגות הערביות יזכו ל - 12 מנדטים.

סקר נוסף שמתפרסם היום הוא של רפי סמית עבור 'גלובס', על פי הסקר - אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי שהליכוד תזכה ל 25 מנדטים.

'הבית היהודי' עם 16 מנדטים, העבודה עם 14 מנדטים, יש עתיד מתרסקת גם פה ומקבלת 11 מנדטים בלבד, ישראל ביתנו עם 10 מנדטים, ש"ס - גם פה מתחזקת עם תשעה מנדטים, יהדות התורה שומרת על כוחה עם 7 מנדטים, מר"צ עם 7 מנדטים, המפלגה החדשה של משה כחלון לא מצליחה להתרומם גם בסקר הזה ותזכה ל 6 מנדטים בלבד, 'התנועה' של ציפי לבני עם 4 מנדטים והמפלגות הערביות יקבלו 12 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר