אילן גילאון על אורי אורבך: "אדם מדהים, אנחנו חברים בלב ובנפש"

ח"כ אילן גילאון ממרצ מוטרד ממצבו של חברו השר אורי אורבך. בשיחה עם 'כיכר השבת' הוא אומר: "הוא גבר, אדם מדהים עם חוש הומור וביקורת עצמית. אני מחכה לו" (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גילאון ואורבך (אמיר לוי - פלאש 90)

הדאגה לשלומו של השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך (הבית היהודי) המאושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים, חוצה מחנות ומגזרים.

חבר הכנסת אילן גילאון ממרצ מקווה גם הוא כמו רבים להחלמתו של השר. בשיחה עם "כיכר השבת" הרבה גילאון להחמיא לשר מהימין: "אנחנו חברים בנפש ואני מוטרד ממצבו. אני מתפלל בדרך היחידה שאני יודע - להעביר את האנרגיות החיוביות אליו לרפואה שלימה".

"הוא חייב להיות בריא כי יש לנו מלא דברים לקדם יחד ואני מקווה לראותו כפי שקבענו אחרי הבחירות לכנסת" אומר גילאון ומוסיף בהומור כי קופח במסגרת מבצע "שלישי בשלייקס" למען הקשישים שערך אורבך בטרם חוליו: "אני קשיש ומגיע לי גם שלייקס, אורי הבטיח לי אך לא נתן עדיין. הוא בדרך כלל מקיים את הבטחותיו ולכן אני מחזיק במילתו".

ח"כ גילאון מספר כיצד החל הקשר שלו עם אורבך: "נפגשנו בפעם הראשונה בתחנת הרדיו גלי צה"ל כשהייתי עוזר של אחד המגישים ואז הכרתי אותו. אנחנו בהרבה מאוד מובנים אותו דבר".

"כל אחד מאיתנו טוען שהדעות הפוליטיות של השני דפוקות. אנחנו מאחלים תמיד האחד לשני 'הצלחה גדולה במפלגה קטנה' ואנחנו חברים בלב ובנפש מעבר לכל התפיסות הפוליטיות. אני חושב שהוא טועה באופן מוחלט והוא חושב לגביי ככה". מספר גילאון.

"הוא גבר, הוא אדם מדהים, איש עם יכולת חוש הומור וביקורת עצמית. הוא מבריק וחכם". הוסיף גילאון. "אני מעדיף אנשים שיש להם עמדות במאה שמונים מעלות הפוכות לשלי מאשר אנשים שאין להם עמדות בכלל ולכן אנחנו חברים כל כך טובים. אני מחכה שיום אחד הוא יתפכח. בינתיים חשוב שהוא יהיה בריא. אני מחכה לו".

בשל מצבו הרפואי של אורבך, ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט אתמול להעביר הצעת מחליטים לפיה יוכרז השר כנבצר זמני ובשל כך ימונה לו ממלא מקום - יו"ר מפלגתו השר נפתלי בנט.

שמו לתפילה: אורי שרגא בן פנינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר