בנט: "לא נסכים להתרגל למצב שיורים על יהודים באירופה"

בישראל מגיבים לפיגוע בקופנהגן שבדנמרק. שר החוץ אביגדור ליברמן אמר: "לא להסתפק בהכרזות ובעצרות נגד הטרור הזה אלא לקיים מלחמת חורמה של ממש" (חדשות, מדיני)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(תומר נויברג - פלאש90)

בישראל מגיבים לאירועי הטרור בדנמרק, ששיאם בפיגוע מחוץ לבית כנסת בקופנהגן שבו נהרג מאבטח יהודי מירי שביצע אלמוני שנמלט רגלית מהמקום.

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט אמר כי ישראל לא תסכים לאירועי טרור כפי שהתרחש בדנמרק. "אנחנו לא נסכים להתרגל למצב שבו פשוט יורים על היהודים ברחובות אירופה. לא ניתן שהרחובות הופכים למטווח אנטישמי".

בנט הוסיף ואמר לראשי הקהילה היהודית בדנמרק איתם שוחח מייד לאחר התרחשות הפיגוע "מדינת ישראל כולה עומדת אתכם בשעה קשה זו ומוכנה לסייע".

קודם לכן שר החוץ אביגדור ליברמן אמר כי "שרשרת אירועי הטרור בקופנהגן, בבית הכנסת ובכנס להגנת חופש הביטוי, מוכיחה את מה שאמרנו במשך כל השנים, שישראל והיהודים סופגים את הטרור הזה קודם כל משום שהם קו החזית במלחמה שמנהל הטרור נגד המערב והעולם החופשי כולו".

"הקהילה הבינלאומית כולה צריכה שלא להסתפק בהכרזות ובעצרות נגד הטרור הזה אלא להתנער מכללי הפוליטקלי-קורקט ולקיים מלחמת חורמה של ממש נגד הטרור האיסלאמי ושורשי". הוסיף.

שר החוץ ציין כי "משרד החוץ נמצא בקשר רציף עם שגרירות ישראל בדנמרק ואנו עוקבים מקרוב אחר האירועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר