התפטרות סילבן שלום

הערכה: דרעי ידרוש ויקבל את משרד הפנים

במערכת הפוליטית מעריכים כי ראש הממשלה לא צפוי להתנגד לבקשת דרעי, אם אכן יבקש, ודרעי יכנס למשרד הפנים - שנים רבות לאחר שנאלץ לעזוב אותו בשל הרשעתו (חדשות, פוליטי מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

התפטרות סילבן שלום: לאחר התפטרות שר הפנים סילבן שלום, גוברת ההערכה במערכת הפוליטית כי יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי ידרוש לקבל את משרד, דבר שנתניהו לא יתנגד לו.

עם הקמת הממשלה דרש דרעי את משרד הפנים, אך התעקשות יו"ר כולנו משה כחלון לקבל לידיו את מנהל התכנון מתוך משרד הפנים גררה את דרעי למשרד הכלכלה.

בחודשים האחרונים, עם הגעת מתווה הגז לאישור הממשלה, הצורך בחתימת שר הכלכלה על סעיף 52 העוקף את הממונה על ההגבלים העסקיים הביא את דרעי להחליט שלא להחליט ולפרוש ממשרד הכלכלה.

כפיצוי, העניק לו ראש הממשלה פתיחת משרד חדש: המשרד לפיתוח הפריפריה, זאת בנוסף לתיק הנגב והגליל. עם זאת, ראש הממשלה הצהיר כי בהמשך דרעי יקבל תיק חשוב נוסף בממשלתו.

דרעי עצמו ניסה לגשש ולקבל את תיק הפנים, אך נתקל בהתעקשות ברורה של שלום שלא הסכים לוותר על המשרד הנחשק. כעת, עם התפטרות שלום, תיק הפנים נשאר פנוי, ודרעי צפוי לדרוש את המשרד לידיו.

במערכת הפוליטית מעריכים כי ראש הממשלה לא צפוי להתנגד לבקשת דרעי, אם אכן יבקש, ודרעי יכנס למשרד הפנים.

במידה והמהלך ייצא אל הפועל, מבחינת דרעי מדובר בסגירת מעגל, אחרי שנים רבות מאז כיהן כשר הפנים ונאלץ לפרוש מהפוליטיקה בשל הרשעתו, הוא חוזר לאותו המשרד - במקביל לפריפריה, נגב וגליל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר