הקדים תרופה

לפני שבוע רמז נתניהו על פרשת טייטל: "מיעוט קטן"

לשכת ראש-הממשלה הוציאה הודעה מיוחדת בעקבות הסרת צו איסור הפרסום על פרשת טייטל: "בנאום שנשא בכנסת ביום הזיכרון ליצחק רבין ז"ל, אמר ראש הממשלה דברים שכוונו בדיוק למקרה - ´קיימים בקרבנו מעטים שאינם מוכנים לקבל הכרעה דמוקרטית ואינם מוכנים לקבל את עליונות החוק´" (פוליטי-מדיני)

מנחם כץ | כיכר השבת |

בעקבות הסרת צו איסור הפרסום על מעצרו של יעקב טייטל, החשוד בשורת פיגועים נגד זרמים שונים, הוציאה הערב לשכת ראש-הממשלה בנימין נתניהו הודעה מיוחדת.

בהודעה נאמר, כי ראש הממשלה על ידי גורמי הביטחון לפני כמה שבועות בפרטי החקירה החמורה והמעצר.

בנאום שנשא בכנסת ביום הזיכרון ליצחק רבין ז"ל, ביום חמישי האחרון 29 באוקטובר 2009, אמר ראש הממשלה דברים שכוונו בדיוק למקרה זה ולאפשרות שיש מעטים אחרים כמותו.

"אני מאמין", אמר ראש הממשלה, "שלקח הסובלנות והאיפוק הופנם אצל רובו המכריע של הציבור על כל חלקיו... אך עדיין קיימים בקרבנו מעטים שאינם מוכנים לקבל הכרעה דמוקרטית ואינם מוכנים לקבל את עליונות החוק. הם אינם מייצגים את רוב רובו של העם על כל פלגיו. הם מהווים מיעוט קטן בשוליים, אבל כבר ראינו מה כוחו ונזקו של רוצח אחד. עלינו לחזור ולהוקיע כל שימוש באלימות ולהפעיל את כל כובד משקלם של החוק ושל גורמי האכיפה מול כל ניסיון להשתמש באלימות".

בהודעה נאמר, כי ראש הממשלה מברך את שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל וכל גורמי הביטחון ואכיפת החוק על פעילותם הנחושה נגד כל גורם שבוחר בדרך האלימות ובלקיחת החוק לידיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר