לפיד נגד המתנחלים בבתי המריבה בחברון: פורעי חוק

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד התייחס לבתי המריבה בחברון ותקף את המתנחלים שמאלצים את לוחמי צה"ל לעסוק בפינוי הבתים. "בזה רוצים שחיילי צה"ל יתעסקו, בלפנות פורעי חוק" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד התייחס בצהריים (שני) לבתי המריבה בחברון ותקף את המתנחלים שמאלצים את לוחמי צה"ל לעסוק בפינוי הבתים.

בפתח ישיבת הסיעה אמר לפיד: "ראש הממשלה ושר הביטחון צדקו לגמרי בפינוי בחברון. חוק הוא חוק. אין בדבר הזה שום משחקים, חוק הוא חוק. אני אגיד יותר מזה זה מה שצה"ל צריך עכשיו להתעסק בו? בגיזרה הכי חמה בכל מדינת ישראל, במקום שיש בו הכי הרבה איומים ביטחוניים, הכי הרבה פיגועים, בזה רוצים שחיילי צה"ל יתעסקו, בלפנות מבתים אנשים שהם פורעי חוק".

לדברו: "תחשבו מי אלה שמפנים, החיילים האלה זה אותם אנשים שמסביב לשעון מגנים כל יום על חייהם של היהודים בחברון, עכשיו הם צריכים להתעסק בפינוי בתים כאילו אין להם משהו אחר לעשות. יש להם משהו אחר לעשות - להגן עלינו, על כל מדינת ישראל מגל הטרור הזה. זה שערורייה שהם מעסיקים את הצבא בנושאים האלה".

יאיר לפיד יצא נגד חברי הכנסת מהימין שתוקפים את שר הביטחון משה יעלון ואמר: "ביומיים האחרונים שרים וחברי כנסת תוקפים את שר הביטחון על זה שהוא מקיים את החוק. ח"כים מאיימים לא להצביע עם הקואליציה. זו סחטנות. ישראל משוסעת מאי פעם, ישראל מפוצלת מאי פעם, והם, במקום לאחד, מוסיפים לשסע, מוסיפים לפיצול ובין הממלכתיות לפריימריז כל האנשים האלה בוחרים בפריימריז, בין המדינה לחברי המרכז שלהם הם בוחרים בחברי המרכז שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר