נתניהו: "אנחנו מעבים כוחות. נושאים עיניים לצפון"

המתיחות הביטחונית המתחדשת, עם שישה ניסיונות פיגוע בתוך יומיים ו"זליגה" קבועה בגולן, מביאה את ראש הממשלה לנסות ולהרגיע - ולאיים, שוב, על האויבים הרבים מסביב (מדיני בטחוני)

ישי כהן | כיכר השבת |
ניסיון הפיגוע בערב שבת בירושלים (צילום: מדברים תקשורת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס הבוקר (ראשון) ללגל הטרור המתחדש ואומר בפתח ישיבת הממשלה השבועית: "הבוקר ובסוף השבוע נעשו מספר ניסיונות לפגוע בחיילי צה"ל ובאנשי כוחות הביטחון. אני משבח את התגובה המהירה של החיילים והשוטרים, ואני שולח איחולי החלמה לפצועים בשם הממשלה כולה".

"לקראת חגי תשרי רף הסיכון עולה", הוסיף נתניהו. "צה"ל והמשטרה מעבים כוחות, גורמי הביטחון נמצאים בערנות מוגברת, ואני אפגוש אותם היום כדי להבטיח שנהיה מוכנים להגן על אזרחנו בתקופה הרגישה הזאת. במקביל עינינו נשואות גם לצפון. לא ניתן לפתוח ברמת הגולן חזית נוספת נגד מדינת ישראל, לא שם ולא בשום גזרה אחרת".

להסכם הסיוע שנחתם בשבוע שעבר עם ארצות הברית ולביקורת נגדו "התמיכה ארצות הברית בישראל חזקה מאי פעם. היא חוצה מפלגות, היא חובקת את ארצות הברית לאורכה ולרוחבה והיא באה לידי ביטוי בהסכם זה. זהו הסכם הסיוע הגדול ביותר שארצות הברית העניקה למדינה כלשהי בתולדותיה, וזה מוכיח את עומק היחסים ואת עוצמתם בין ישראל לארצות הברית".

נתניהו התייחס לביקורת נגדו, בפרט מצידו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, ואמר: "אני שומע כל מיני רעשי רקע ודיס-אינפורמציה על ההסכם. אני מבקש להבהיר: מעולם לא הוצע לנו יותר. לא הוצע לנו יותר כסף, אפילו לא דולר אחד, ולא הוצעו לנו טכנולוגיות מיוחדות. אלו סילופים ובדיות של גורמים אינטרסנטיים, שאינם מצויים בעובדות או שהם מסלפים את העובדות, והם גם כמובן משדרים כפיות טובה, וזה בעיניי הדבר העצוב ביותר - כפיות טובה אל מול ידידתנו הגדולה והטובה ביותר, ארצות הברית".

לדבריו: "זהו הסכם שיא שיחזק מאוד את ביטחונה של ישראל, ומן הראוי שכולנו נברך עליו וגם נבטא את הערכתנו לארצות הברית. הצוותים השונים שלנו עשו עבודה נהדרת והביאו למדינת ישראל תוצאה מצוינת. תודה רבה להם".

בהמשך דבריו התייחס נתניהו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר