"שבע שנים שלא מאשרים בנייה באפרת"

"בעיר אפרת יש תוכניות לבניית 3000 דירות אבל כבר שבע שנים ממשלות ישראל מונעות את בנייתם", כך גילה ראש מועצת אפרת, עודד רביבי בסיור שערכו במקום חברי סיעת הבית היהודי וראשי יש"ע. "נתניהו חונק את העיר ומונע מאתנו גם התרחבות לצרכי גידול טבעי"

ב. ניסני | כיכר השבת |
היישוב אפרת. (פלאש 90)

"בעיר אפרת יש תוכניות לבניית 3000 דירות אבל כבר שבע שנים ממשלות ישראל מונעות את בנייתם", כך גילה ראש העיר אפרת, עודד רביבי בסיור שערכו במקום חברי סיעת הבית היהודי וראשי יש"ע. "נתניהו חונק את העיר ומונע מאתנו גם התרחבות לצרכי גידול טבעי".

ב– 10 השנים האחרונות, העיר אפרת, בירת גוש עציון גדלה רק ב-700 תושבים. למרות ביקושי השיא שיש לעיר ולמרות שרבים מהעולים מצפון אמריקה מבקשים להתגורר בה. כי ב-7 השנים האחרונות קיימת הקפאה מוחלטת בבנייה ובשיווק בתים בעיר למרות שקיימים כבר אישורים ותשתיות מלאות לבניית מאות מתוך ה- 3000 יחידות דיור המתוכננות. את הנתונים האלה הציג ראש מועצת אפרת סא"ל (במיל) עו"ד עודד רביבי בפני חברי סיעת הבית היהודי וראשי מועצת יש"ע.

רביבי שנבחר לתפקידו לפני כשנה ציין כי למרות שהעיר אפרת נחשבת לבירת גוש עציון, ממשלות ישראל האחרונות, כולל זו של נתניהו מונעות גם הקמת מוסדות ציבור ואוסרות להתחיל בכל הליך תכנוני, "ממשלת ישראל", אמר רביבי "חונקת את אפרת למרות ההצהרות שגוש עציון נמצאת בקונסנזוס הישראלי. אפילו את הגידול הטבעי מונע נתניהו מתושבי אפרת. בני המקום שנישאו לא יכולים לגור בישוב כי אין היצע דירות. מחירי השכירות והמגורים התייקרו והגיעו למחירים כמו בירושלים ובתים רבים פוצלו ליחידות קטנות על מנת לאפשר השכרתם".

בישיבה שקיימו חברי סיעת היהודי בחדר הישיבות של מועצת אפרת אמר שר המדע דניאל הרשקוביץ כי הוא חושש שאת המאבק נגד הקפאת הבניה יאלצו לעשות חברי סיעת הבית היהודי ללא תמיכת חברי הקואליציה.

גם ח"כ זבולון אורלב תקף את הקפאת הבניה של נתניהו וברק, מדובר במעשה בלתי אנושי, בלתי מוסרי ובלתי יהודי.

מזכ"ל אמנה, זאב חבר (זמביש) אמר שהקולות היוצאים בימים אלה מנתניהו מזכירים לו את אלה של שרון. יו"ר מועצת יש"ע דני דיין אמר שהתרגילים הטקטים של נתניהו הפכו למדיניותו. נתניהו מיישם למעשה את חזונו של ביילין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר