האזינו לראיון

ח"כ שלי יחימוביץ': "שסניקים, תצביעו לי בהסתדרות"

ח"כ שלי יחימוביץ הסבירה הבוקר בראיון את פשר התמודדותה על ראשות ההסתדרות, אותה הגדירה כ"זכות" וקראה לליכודניקים ולשסניקים להצביע עבורה | האזינו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
שלי יחימוביץ (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

האזינו: ח"כ שלי יחימוביץ (המחנה הציוני) התראיינה הבוקר (שלישי) למרדכי לביא בתוכנית 'מהדורת הבוקר' ברדיו 'קול חי, הסבירה את פשר התמודדותה על ראשות ההסתדרות וקראה לליכודניקים ולשסניקים להצביע עבורה.

בפתח דבריה אמרה יחימוביץ': "קודם כל לא רע לי, מאוד טוב לי ומאוד אוהבת את מה שאני עושה. נפלה לי הזכות, מאוד נדירה, שהעבודה שלי זה גם מה שאני מאמינה בו. אני מרגישה אסירת תודה לעסוק במשהו שהוא גם האמונה שלי".

אז למה לך להתמודד בהסתדרות?

"אני נמצאת בפוליטיקה לא בשביל ג'וב, אלא מתוך תחושת שליחות. אני תמיד מחפשת את המקום שבו אני יוכל להשפיע על פי השקפת עולמי. נכון שהייתי בצומת דרכים פוליטית וכיכולתי להתמודד על ראשות 'העבודה' עם סיכויים מאוד גבוהים לנצח.

"אבל אנשים לא מבינים את משמעות 'ההסתדרות', את הייעוד שלו. בין היתר בגלל שדבק בו שם של שחיתות. אבל יש פה פוטנציאל אדיר. התפקיד של ההסתדרות ללחום את מלחמתם של האנשים החלשים ביותר וגם ללחום את מלחמתם של אנשים שמרווחים טוב".

ההסתדרות זה סוג של גוף כוחני, סוג של מאפיה חוקית, זה נכון?

"ההסתדרות זה גוף מאוד חשוב. בלי שתהיה הסתדרות - כל העובדים יהיו עובדי קבלן רעבים לאוכל".

יחימוביץ' תקפה את היו"ר הנוכחי אבי ניסנקורן: "בעצם העובדה שאני מתמודדת על ראשות ההסתדרות אתה רואה פגם ענקי, כשיו"ר ההסתדרות ניסנקורן פשוט עושה הכל כדי להכשיל את עצם ההתמודדות מולו. הוא אומר בעצם שהגוף הענקי הזה 'הוא שלי בכלל, קיבלתי אותה בירושה מעופר עיני ולמה שיהיו בחירות. עושים כל מאמץ בכדי להכשיל את האפשרות שיהיו בחירות".

יחימוביץ' פנתה למצביע ש"ס והליכוד שלדבריה אומרים לה שרוצים להצביע לה לכנסת רק יש להם מחלוקת עם הדעות המדיניות שלה וקראה להם: "הנה, יש לכם הזדמנות פעם ראשונה להצביע בשבילי בלב שלם ומלא".

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו 'קול חי'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר